• یکشنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۷:۲۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-44729
  • خبرنگار : 50223

معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

گرایش فکری و سیاسی را در کار اعمال نمی‌کنم

گرایش فکری و سیاسی را در کار اعمال نمی‌کنم

معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ من سیاسی هستم اما سیاسی کار نیستم و این را از جنود شیطان می‌دانم.

به گزارش ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد "احد جمالی" در مراسم معارفه به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این افتخار نصیبم شد برای دومین بار در استان سلحشور کهگیلویه و بویراحمد توفیق خدمت پیدا کردم .

وی اظهارکرد: از تودیع به عنوان رحمت نام می‌برم که عزیزی با شرف وارد عرصه خدمت می‌شود کار می‌کند و با شرف می‌رود .

معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: افتخار این است عمرمان را در راه خدمت به نظام سپری کنیم نظامی که قبل از انقلاب، جنگ تحمیلی و ترورهای گور و شهدای زیادی تقدیم کرده بنابراین مسئولیت ما بسیار سنگین است .

جمالی با بیان اینکه معارفه هم نعمتی است که فردی توفیق خدمت گران سنگ پیدا می‌کند، تصریح کرد: اگر با شرف بیایم و کار کنیم این بزرگترین توفیق است روایت از امام معصوم داریم که مسئولان در قیامت با قفل و زنجیر وارد می‌شوند مگر اینکه اصلش ثابت شود که گرفتن مسئولیت برای فرد عاقل شوق و ذوق ندارد امیدواریم همه این تربیت اسلام پسندانه در وجودمان باشد .

وی ادامه داد: یکی از علت حضورم در این استان علاقه به نیروی عشیره‌ای بود که دارم، لر نیستم اما از شماها لرتر هستیم و بحث دیگر خود آقای کلانتری است که از دوستانم هست .

معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:‌ بحث مدیریت مراجعه من به ائمه اطهار(ع) است، ارزش انسان مسلمان شیعه به حریت اوست مدیران ما یکی از شاخص‌هایی که باید داشته باشند سربار نباشند و آزاده باشند اگر سیره و روش امامان (ع)و پیامبر(ص) را دنبال کنیم مشکلی در دنیا و آخرت نخواهیم داشت .

جمالی بیان کرد:‌ در بحث معاونت سیاسی و امنیتی و اجتماعی وظایف تعریف شده و مشخص است هم کار اطلاعاتی کردم و به عنوان سرباز در خدمت نظام بودم و افتخار می‌کنم به مانند یک سرباز جانم را از دست دهم .

وی تاکید کرد:‌ مواضع سیاسی چند روزی اوضاع را رصد می‌کردم من سیاسی هستم اما سیاسی کار نیستم و این را از جنود شیطان می‌دانم، از مدیرانی هستم که درب اتاقم برای امورات مردم باز است و گرایش فکری و سیاسی را در کار اعمال نمی‌کنم و آن را حرام می‌دانم .

معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتقاد پذیر هستم و هر عیب و اشکالی داشته باشم را می پذیرم. در رابطه با احزاب سیاسی آمادگی داریم در استان با حضور احزاب جلسات و برنامه داشته باشیم و دنبال چیزهایی که ما را متفرق می‌کند، نباید باشیم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha