• یکشنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۷:۴۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-44730
  • خبرنگار : 50223

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مایوس کردن مردم خط قرمز نظام است/ فعلا فضای استان انتخاباتی نشود

مایوس کردن مردم خط قرمز نظام است/ فعلا فضای استان انتخاباتی نشود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مایوس کردن مردم خلاف فرامین مقام معظم رهبری و خط قرمز نظام است.

به گزارش ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری در شورای اداری استان افزود: به احد جمالی (معاون جدید سیاسی) توصیه کرد با احزاب سیاسی مختلف، بخشداران، فرمانداران و ائمه جمعه جلسه برگزار کند چرا که به عنوان رئیس ستاد انتخابات مسئولیت مهمی بر عهده دارد .

وی با بیان سلامت انتخابات اصل اول کارمان در استان است اظهارکرد: در راستای سلامت انتخابات امانت‌داری و قانون گرایی و مُر قانون باید رعایت شود . در تارریخ جمهوری اسلامی مردم تعیین کننده بودند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: گاهی ممکن است فردی در سخنرانی‌ها چالش جدی ایجاد کند بنابراین همه مراقب حرف زدن خود باشند چراکه خط قرمز نظام است و تریبون داران به هر شکل و در هر لباسی مراقبت کنند تا دوم اسفند ماه انتخابات باشکوه و حماسی داشته باشیم.

کلانتری تصریح کرد: همه تحرکات سیاسی در شورای تامین استان و از سوی دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی رصد می‌شود.

وی ادامه داد: مشارکتی که در ۲ اسفند خواهیم داشت بسیاری از توطئه‌های آمریکا و دشمنان را خنثی و نقش بر آب می‌کند، چرا که هر جایی که مردم وارد شدند دشمن عقب‌نشینی کرده است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از نقدهای سازنده استقبال می‌کنم، عنوان کرد: هیچ فردی حق ندارد مردم را مایوس کند، مایوس کردن مردم خلاف فرامین مقام معظم رهبری است و از خط قرمزهای نظام است و عبور از خط قرمزهای نظام از کسی پذیرفته نیست.

کلانتری تصریح کرد: هر انتقادی را روی سر می‌گذارم اما مایوس کردن مردم و گرفتن نشاط از آنها را نمی‌پذیرم که معاون جدید سیاسی و امنیتی و رئیس ستاد انتخابات به این نکات توجه داشته باشد .

وی تاکید کرد: فعلا نمی‌خواهیم فضای استان انتخاباتی شود بلکه فضای استان باید به سمت کار و تلاش برود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تکریم از برادر ایثارگر دکتر نظری که به عنوان معاون سیاسی منشا خدماتی برای این استان است، اظهارکرد: دکتر نظری قبل از سال ۹۷ درخواست داده بود از این سمت برود که استاندار وقت با درخواست موافقت نکرد .

کلانتری ادامه داد: وی دوباره درخواست کرد من هم با استعفای وی موافقت کردم و از وزارت کشور خواستم که دکتر نظری یک ماهی در کنار ما باشند و اوضاع و احوال را برای من تشریح کند خود ایشان با اخلاق کریمانه و نگاهی که داشتن وارد قضایا شدند و من پیشنهاد دادم در جایگاهی دیگر باشد .

وی افزود: در این مدت بحث پیدا کردن جانشین بود که هم سخت بود و آسان ابتدا از خود استان شروع کردیم که معاون سیاسی در وزارت کشور دو مصاحبه سخت در حوزه سیاسی و امنیتی دارد و گزینه‌های هم خود وزارت کشور معرفی کرد و نهایت مهندس جمالی که با اینجا غریبه نیست انتخاب شد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آقای جمالی برادر دو شهید و جانباز است اقداماتمان در راستای تعهدی است که به نظام و انقلاب داریم .

کلانتری با توصیه به مدیران اظهارکرد: با همدلی توسعه استان را سرعت دهیم و منافع استان را بر قوم و طایفه و شهرمان ترجیح دهیم به جزء چیز دیگری از شما مدیران نمی‌خواهم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha