• شنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-45802
  • خبرنگار : 50223

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

گفتمان مقاومت جمهوری اسلامی، جبهه استکبار را به شدت تضعیف کرده است

گفتمان مقاومت جمهوری اسلامی، جبهه استکبار را به شدت تضعیف کرده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: گفتمان مقاومت جمهوری اسلامی، جبهه استکبار را به شدت تضعیف کرده است .

به گزارش ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک ظهر شنبه، 26 مرداد ماه در آیین تجلیل از افسران جنگ نرم در شهر یاسوج، افزود: هر کشوری بهتر از تبلیغات استفاده کند، به نحو مطلوبی می تواند گفتمان خود را تقویت کند .

وی اظهارکرد: نظام سلطه تقویت گفتمان خود و تضعیف گفتمان های مقابل را هدف قرار داده و دشمن از ابزار تبلیغات برای مبارزه با جبهه مقابل استفاده می کند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دشمن در میدان تقابل حق و باطق از همه ابزار تبلیغاتی برای معرفی گفتمان باطل خود بهره می برد .

حکمتی نیک با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمانده اصلی جنگ نرم در کشور است، تصریح کرد: تبیین دکترین گفتمان مقاومت که از ناب ترین گفتمان هاست، ضروری است و باید دید دکترین مقاومت به چه میزان توسط رسانه های ما تبیین شده است .

وی ادامه داد: گفتمان مقاومت این قدر موفق بوده که جبهه استکبار در حال افول موریانه وار است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت سازی گفتمان مقاومت در بازدارندگی، بیان کرد: گفتمان مقاومت در بخش هایی به بازدارندگی رسیده و امید است تبیین و گسترش این ظرفیت ها در بخش های اقتصادی و... را داشته باشیم .

حکمتی نیک تاکید کرد: انتظار است تبیین این اندیشه مهم به شکل بسیار مطلوب توسط افسران جنگ نرم محقق شود .

وی اظهارکرد: همچنین باید در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب، اصحاب رسانه خیلی فعال تر شده و به تبیین این موضوع برای افکار عمومی بپردازند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha