• دوشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-45970
  • خبرنگار : 50223

تغییرات آماری ثبت احوال در کهگیلویه و بویراحمد پیام های مهمی دارد

تغییرات آماری ثبت احوال در کهگیلویه و بویراحمد پیام های مهمی دارد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تغییرات و آمارهای ثبت احوال و نوسانات آن پیام‌های مهمی دارد و باید با نگاه کارشناسی شده به آن توجه شود .

به گزارش ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد "احد جمالی" در نشست شورای ثبت احوال و شورای راهبردی جمعیت استان، افزود: باید نوسانات و تغییرات جمعیتی با نگاه کارشناسی و پژوهشی مورد توجه قرار بگیرد .

وی با اشاره به ظرفیت‌ها نیروی انسانی کشور، اظهارکرد: جمعیت کشور ما یک درصد جمعیت دنیاست و بیش از ۳ درصد منابع دنیا در کشور ما قرار گرفته و همچنین نیروی انسانی توانمندی در کشور وجود دارد .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استفاده از این ظرفیت‌ها رشد توسعه و رفاه کشور را بیش از ۴ برابر رفاه جهانی قرار خواهد داد و باید آسیب شناسی در این راستا عملیاتی شود .

جمالی تصریح کرد: اقتصاد امروز به سمت دانش بنیان حرکت می‌کند و در دولت حرکت‌های خوبی شکل گرفته و حرکت بر این مدار مورد تاکید است .

وی ادامه داد: در سال ۲۰۵۰ ، جمعیت‌ها تعیین کننده اقتصادهای برتر دنیا خواهند بود و نگاه آسیب شناسی به روند و تحولات جمعیتی می‌تواند خروجی‌های مناسبی برای جلوگیری از پیری جمعیت را رقم بزند .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نمودارها و آمارهای های جمعیتی هرکدام یک نماد و پیام دارند، عنوان کرد: در استان نیز باید اقدامات و آسیب شناسی هایی بر این اساس شکل بگیرد .

جمالی با اشاره به اهمیت ثبت احوال در حوزه انتخابات، بیان کرد: اگر پوشش مخابراتی، ارتقای زیرساختی و سرویس‌ها بهتر باشد، خروجی بهتری را رقم می‌زند .

وی با بیان اینکه شاخص‌های سنجش دستگاه‌ها در جشنواره شهید رجایی تعریف شده است، اظهارکرد: شهید رجایی نماد شجاعت، پاکدستی، ایثار و توانمندی بود و باید در این جشنواره بر اساس تلاش‌ها و مبنای اصولی و کارشناسی شده، دستگاه‌ها دیده شوند .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تغییراتی در جشنواره شکل گرفته است، تصریح کرد: امید است افرادی که واقعاً تلاش کرده‌اند، در این جشنواره دیده شوند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha