• یکشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-46018
  • خبرنگار : 50223

کسب رتبه نخست استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی «سامانه ستاد»

کسب رتبه نخست استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی «سامانه ستاد»

مسئول ذیحساب استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استانداری رتبه نخست ارزیابی سامانه ستاد در سال ۹۷   را در میان دستگاه های دولتی استان از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد سید سعید موسوی شیرازی در جمع خبرنگاران افزود: استانداری کهگیلویه و بویراحمد در راستای سیاست شفاف سازی و پس از لازم الاجرا شدن انجام معاملات از طریق "سامانه ستاد" ( سامانه تدارکات الکترونیکی دولت)، عمده معاملات و خریدهای این مجموعه در سطح فرمانداری های ۸ گانه را از طریق سامانه ستاد و به صورت آنلاین انجام می دهد.

وی با تاکید بر اینکه از اهداف اصلی این سامانه رقابت پذیر کردن فرآیند معاملات، بالا بردن کیفیت کالاها و بروزرسانی سیستم معاملاتی است، اظهارکرد: این معاملات شامل خریدهای اقلام سرمایه ای، مناقصه ها و مزایده ها است.

مسئول ذیحساب استانداری کهگیلویه و بویراحمدخاطرنشان کرد: برای انجام معاملات متوسط، بزرگ و حتی کوچک بالاتر از ۱۰ درصد باید از طریق این سامانه اقدام شود.

موسوی تصریح کرد: در راستای جلوگیری از فساد کلیه مراحل از طریق این سامانه انجام می شود.

وی یکی دیگر از ملاک های ویژه این سامانه را حمایت جدی از تولید ملی در راستای انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد و ادامه داد: خرید اقلام داخلی در راستای مبارزه با قاچاق انجام می شود و تنها کالاهای دارای "ایران کد" خریداری خواهد شد.

مسئول ذیحساب استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جلوگیری از ایجاد تعهد برای دستگاه ها از دیگر ویژگی این سامانه است، بیان کرد: کلیه خریدها پس از تامین و تخصیص  اعتبار انجام می شود.

موسوی تصریح کرد: پس از ارزیابی های انجام شده در سطح استان از سوی مدیریت این سامانه، استانداری مقام برتر را در این زمینه کسب کرده است.

گفتنی است در آیینی و با حضور مدیریت سامانه ستاد در استان و سایر مسئولان استانی با اهدای لوح سپاس و هدایایی از "امید علی پاک نژاد مدیرکل امور اداری و مالی و سید سعید موسوی شیرازی مسئول ذی حساب استانداری" تقدیر شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha