• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۲۲:۳۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: zanjan-78856
  • خبرنگار : 50159

در مرحله نخست رقابت‌های لیگ دوگانه کشور؛

تیم بانوان زنجان در جایگاه نخست ایستاد

تیم بانوان زنجان در جایگاه نخست ایستاد


رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان، از کسب جایگاه نخست تیم زنجان در مرحله اول رقابت‌های دوگانه قهرمانی بانوان کشور خبر داد.

 

رسول مشهدلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، با بیان اینکه تیم زنجان در نخستین مرحله رقابت‌های لیگ دوگانه قهرمانی بانوان کشور توانست عنوان نخست را از آن خود کرده و با امیدواری زیاد به دو مرحله بعدی بیاندیشد، خوشبختانه برگزاری نخستین مرحله این رقابت‌ها با عنوان نخست تیم زنجان همراه بود، این در حالی است که تیم نونهالان زنجان نیز چندی پیش توانست عنوان سومی را در رقابت‌های قهرمانی کشور از آن خود کند.

 

وی با اشاره به اینکه نخستین مرحله رقابت‌های لیگ دوگانه قهرمانی کشور به میزبانی اراک برگزار و بانوان زنجانی با عملکرد درخشان خود جایگاه نخست را از آن خود کردند، تصریح کرد: ورزشکاران زنجانی اعزامی به اولین مرحله این رقابت‌ها در بخش اسپرینت (مسافت کوتاه) به مسافت پنج کیلومتر دو، 20 کیلومتر دوچرخه‌سواری و مجددا 2.5 کیلومتر دو به مصاف حریفان خود رفتند.

 

این فعال ورزشی با یادآوری اینکه کسب عنوان نخست توسط بانوان زنجان حاکی از جایگاه این رشته به‌ویژه در بخش بانوان در کشور است، اظهار کرد: در این رقابت‌ها که 13 تیم حضور داشتند، تیم زنجان در بخش تیمی توانست با ثبت زمان 3 ساعت و 56 دقیقه و 36 ثانیه عنوان نخست را از آن خود کند، این در حالی است که تیم دوم این مسابقات یعنی لیو ایران با ثبت زمان 3 ساعت و 57 دقیقه و 33 ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و تیم کرمانشاه نیز با 3 ساعت و 58 دقیقه و 48 ثانیه سوم شد.

 

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان در ادامه با بیان اینکه در بخش انفرادی این دوره از مسابقات نیز زینب نوروزی توانست عنوان سومی را از آن خود کند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این ورزشکار، شقایق خطیبی به همراه فهمیه رضایی، عطیه طریقی و شیوا سلیمی نیز در ترکیب تیم دوگانه زنجان حضور داشتند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha