• شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۶ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: zanjan-81204

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبر داد:

ارسال 500 تن کالای امدادی از استان زنجان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور


معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از ارسال 500 تن کالای امدادی از استان زنجان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد.

 

غفور آقاجانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به ارسال 2500 دستگاه چادر و 5000 تخته پتو برای زلزله‌زدگان کرمانشاه، اظهار کرد: طی چند روز گذشته، 11 هزار و 300 قوطی انواع کنسرو و 10 هزار نایلون پوششی چادر از طرف جمیعت هلال‌احمر استان زنجان به استان کرمانشاه ارسال شده است.

 

این مسئول ادامه داد: تاکنون 54 هزار بطری آب، 45 هزار قرض نان، 850 تخته پتو، 3250 ثوب البسه، 16 هزار و 500 قوطی کنسرو، 1200 کارتن لوازم بهداشتی، 800 قوطی شیرخشک و 300 کارتن بیسکویت و کیک در قالب کمک‌های مردمی به این مناطق ارسال شده است.

 

وی در مورد خودروهای به کارگیری شده، افزود: 7 دستگاه خودرو کمک‌دار، یک دستگاه تریلر، 2 دستگاه کامیون و 3 دستگاه نیسان وانت از طرف هلال‌احمر استان زنجان برای کمک به زلزله‌زدگان به کار گرفته شده است.

 

آقاجانلو خاطرنشان کرد: 2 دستگاه کمپرسی 10 تن از طرف شهرداری زنجان، یک دستگاه تریلر کفی و 2 دستگاه کمپرسی 10 تن از طرف راهداری و 5 دستگاه کمپرسی 10 تن از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بهبود حال زلزله‌زدگان اعزام شده است. علاوه بر این، 6 دستگاه تریلر کفی و 20 دستگاه کامیون نیز از طرف شهروندان به این مناطق اعزام شده است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان این توانایی را دارد که در صورت استمداد کمک از جانب سایر استان‌ها، با تجهیزات کامل و نیروهای آموزش‌دیده به این مناطق اعزام شود و با امدادرسانی مطلوب، نقش پررنگی در کاهش وضعیت بحرانی داشته باشد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha