• شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۶ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: zanjan-81208
  • خبرنگار : 50159

ویژه‌برنامه‌های شبکه اشراق در روزهای پایانی ماه صفر


مدیر روابط‌عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: هم‌زمان با سالروز شهادت هشتمین ستاره پرفروغ آسمان ولایت و امامت، صدا و سیمای مرکز زنجان ویژه‌برنامه‌هایی را تهیه و پخش می‌کند.

 

سیدرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، افزود: «هوای حرم» ویژه‌برنامه‌ای است که روز یکشنبه (28 آبان‌ماه) ساعت هفت صبح به مدت 6۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی میثم نبی از رادیو زنجان پخش می‌شود و زندگانی گهربار آن امام همام و رویدادهای معاصر با دوران خلافت مامون عباسی را تبیین خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: بهره‌گیری از نقطه نظرات کارشناسان مذهبی، توجه به مکارم اخلاق امام هشتم و کاربرد آن در زندگی امروز، پخش گزیده سخن و کلام بزرگان، پیامک مخاطبان، پخش گزارش، مداحی و مرثیه سرایی و ...، از بخش‌های مختلف این برنامه است.

 

این مسئول با یادآوری اینکه گزیده برنامه سلام زنجان نیز از ساعت هشت صبح روز یکشنبه (28 آبان‌ماه) به مدت 40 دقیقه، سالروز شهادت امام هشتم را پوشش خواهد داد، تصریح کرد: معاونت سیما نیز ویژه‌برنامه راه ولایت را برای این مناسبت تدارک دیده است و سعی دارد با حضور کارشناسان صاحب‌نظر به بررسی سیره عملی امام رضا (ع) و سیر اتفاقات منجر به شهادت ایشان، بپردازد که این برنامه امشب (27 آبان‌ماه) از ساعت 21 به مدت 45 دقیقه به تهیه‌کنندگی محمدجواد حسین‌خانی پخش می‌شود.

 

موسوی با اشاره به اینکه برنامه «آلاچیق» نیز از ساعت 10 صبح روزهای شنبه و یکشنبه به مدت 60 دقیقه به صورت ویژه به مناسبت شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) پرداخت می‌کند که تهیه‌کننده این برنامه اکبر مهران‌پور است، افزود: همچنین ارتباط تلفنی با مشهد مقدس و حرم مطهر ثامن‌الحجج، بیان سبک و سیره زندگی امام هشتم (ع)، مداحی و ... نیز از جمله آیتم‌هایی است که در روز شهادت این امام همام در برنامه‌های مختلف تولیدی و تأمینی برنامه‌ریزی شده است.

 

مدیر روابط‌عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، سایر برنامه‌های شبکه‌های استانی سیما و صدا هم به فراخور موضوع، با حال و هوای این روز پخش خواهد شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha