• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: zanjan-84880
  • خبرنگار : 50159

ووشوکاران زنجانی در تلاش برای ملی‌پوش شدن

ووشوکاران زنجانی در تلاش برای ملی‌پوش شدن


دبیر هیئت ووشوی استان زنجان از حضور چند ورزشکار زنجانی در اردوی آمادگی و انتخابی تیم‌ملی خبر داد و گفت: این ورزشکاران در تلاش برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی هستند.

 

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، با بیان اینکه بعد از برگزاری اردوهای انتخابی تیم‌ملی، در حال حاضر شاهد حضور 5 ووشوکار زنجانی در اردوی تیم‌ملی جوانان هستیم، افزود: با توجه به جایگاه ارزشمند ووشوی زنجان در سطح کشور، حضور این تعداد ورزشکار زنجانی در اردوی آمادگی تیم‌ملی جوانان، دور از انتظار نیست و امیدواریم این موفقیت‌ها تا لحظه اعزام تداوم داشته باشد.

 

وی با یادآوری اینکه ووشوی ایران در سال‌جاری رقابت‌های مختلف برون‌مرزی را پیش رو دارد که بی‌تردید مهم‌ترین آن‌ها بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی است، ادامه داد: ورزشکاران زنجانی راه‌یافته به اردوی آمادگی تیم‌ملی ووشوی جوانان ایران، هم در بخش تالو و هم در بخش ساندا حضور دارند که پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به تمریناتی که این ورزشکاران پشت سر می‌گذارند، بتوانند شانس زیادی برای حضور در رقابت‌های برون‌مرزی داشته باشند.

 

این فعال ورزشی اظهار کرد: سیدمحمد حسینی به همراه توحید هدایت‌پور دو تالوکار زنجانی هستند که باید در بخش تالو به مصاف حریفان خود رفته و شانس حضور در رقابت‌های بروم‌مرزی را محک بزنند. همچنین در بخش ساندا، امیرحسین محمدی در وزن منهای 42 کیلوگرم، ابراهیم اصلانی در وزن منهای 56 کیلوگرم و امیر یادگاریان در وزن منهای 70 کیلوگرم حضور دارند که امیدواریم شرایط خوبی در اردوی تیم‌ملی داشته باشند.

 

دبیر هیئت ووشوی استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه نفرات منتخب اردوی آمادگی تیم‌ملی قرار است به رقابت‌های جهانی جوانان که به میزبانی برزیل برگزار خواهد شد، اعزام شود، خاطرنشان کرد: سابقه درخشان ووشوی زنجان باعث شده است که از این رشته ورزشی در زنجان به‌عنوان قطب ووشو کشور یاد شود.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha