• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: zanjan-85025
  • خبرنگار : 50163

رئیس شورای شهر خرم‌دره:

حرکت جهادی، لازمه حل مشکلات شهری خرم‌دره است


رئیس شورای شهر خرم‌دره گفت: حل مشکلات موجود در شهر خرم‌دره نیازمند حرکت جهادی است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، علیرضا امینی ظهر امروز در جلسه شورای شهر خرم‌دره از همدلی به عنوان یکی از ارکان اصلی حل مشکلات یاد کرد و افزود: برای حل مشکلات و تسریع در روند حل آنها افراد باید کنار یکدیگر بوده و با همفکری در تلاش برای رفع آنها باشند.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال 97 به سال حمایت ازکالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مردم، مسئولین و تولید کنندگان باید اهتمام جدی برای تحقق این شعار داشته باشند، زیرا حمایت از کالا ایرانی علاوه بر بی‌نیازی به بیگانگان باعث چرخش رخ اقتصادی و رفع مشکل بیکاری در کشور می‌شود.

 

این مسئول در ادامه به توسعه و آبادانی شهر خرم‌دره تاکید کرد و افزود: در سال جدید شهرداری و شورای شهر باید یک حرکت جهادی را برای حل مشکلات شهر شروع کنند و هیچ بهانه‌ای برای عدم کار در شهر و شهرداری پذیرفته نیست.

 

رئیس شورای شهرخرم‌دره با اشاره به مشکلات ترافیکی موجود در شهر، گفت: برای روان‌سازی ترافیک شورای شهر و شهرداری در کنار راهور شهرستان خواهد بود.

 

در ادامه این جلسه عضو شورای اسلامی خرم‌دره با گلایه از عملکرد برخی از مسئولان، اظهار کرد: متاسفانه کار عده‌ای تبدیل به حرف زدن به جای عمل کردن شده است در حالی که نیاز امروز جامعه ما عمل کردن به جای حرف زدن است.

 

مرتضی صالحی‌نژاد با بیان اینکه گاها اراده‌ای برای حل مشکلات مردم مشاهده نمی‌شود، خاطر نشان کرد: انتظارمی‌رود همه دستگاه‌ها به خصوص شهرداری مشکلات مراجعه کنندگان رابه صورت جهادی حل کنند.

 

در ادامه این جلسه نیز عضو دیگر شورای شهر خرم‌دره با بیان اینکه انضباط شهری درخرم‌دره به ویژه در حوزه ترافیک گاها مشاهده نمی‌شود، تصریح کرد: بخشی از این بی‌نظمی مربوط به مردمی است که پایبند به قوانین راهنمایی و رانندگی نیستند و بخشی نیز مربوط به پلیس راهور است.

 

غلام‌رضا کلانتری، ایجاد پارک بانوان را از مطالبات بانوان خرم‌دره‌ای از مسئولان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر نبود پارک بانوان در خرم‌دره از خلاهای اساسی این شهرستان به شمار می‌رود که باید اهتمام جدی برای احداث آن وجود داشته باشد.

 

در ادامه این جلسه نیز رئیس راهور شهرستان خرم‌دره اظهار کرد: علاوه بر پلیس دوربین‌های داخل شهر تخلفات شهری را ثبت می‌کنند و با متخلفان ترافیکی برخورد جدی صورت می‌گیرد.

 

سرگرد قدیمی با بیان اینکه درخصوص ترافیک مردمی وتخلفات مربوط آن با هیچ کسی تعارف نداریم، خاطرنشان کرد: در زمینه حل مشکلات ترافیکی شهر نیازمند کمک تک‌تک دستگاه‌ها به ویژه شهرداری هستیم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha