• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۷ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: zanjan-88844

معاون بهزیستی استان زنجان خبر داد:

ارائه مشاوره حضوری رایگان به مناسبت هفته سلامت روان

ارائه مشاوره حضوری رایگان به مناسبت هفته سلامت روان


معاون پیشگیری بهزیستی استان زنجان از ارائه مشاوره حضوری رایگان به نوجوانان و جوانان به مناسبت هفته سلامت روان خبر داد.

 

گلنساء آقامحمدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: از 18 تا 24 مهر، خدمات مشاوره‌ای حضوری رایگان در مرکز دولتی امام خمینی(ره) بهزیستی(میدان 15 خرداد) ارائه می‌شود و عموم افراد می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

 

این مسئول مشاوره را در راستای بهبود تصمیم‌گیری و حل مشکلات مردم بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: مشاوران تلاش می‌کنند تا با افزایش توانایی فرد در ایجاد و حفظ رابطه با دیگران، بهبود فرایند تصمیم‌گیری، تسهیل شکوفایی استعدادهای بالقوه و کمک به افزایش توانایی سازگاری زمینه بهبود و رفع مشکلات فرد را فراهم آورند .

 

وی افزود: ارائه خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناختی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از طریق ارائه اطلاعات و آگاهی دادن به تماس گیرنده، کمک به تماس گیرنده برای شناخت مشکل، بررسی، تجزیه و تحلیل و انتخاب راه‌حل مناسب، کمک به تماس گیرنده برای شناخت توانایی‌های خود، تغییر و نگرش و کاهش رفع مشکلات، آشنا کردن تماس گیرنده با اصول و فرایند مشاوره، از اهداف اصلی مراکز مشاوره تلفنی است .  

 

آقامحمدی در ادامه یادآور شد: خط 1480 بهترین، محرمانه‏‌ترین و در دسترس‏‌ترین راه‌حل برای متقاضیان مشاوره است. خوشبختانه مجموعه خط 1480 یکی از متدهای مشاوره تلفنی است که در بخش دولتی متمرکز بوده و با اهتمام متخصصان و کارشناسان زبده بهزیستی، همچنین تشخیص و ارجاع به مراکز تخصصی موفق عمل کند.

 

معاون پیشگیری بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: ناشناخته ماندن مشاوره تلفنی، دسترسی سریع و فوری از هر نقطه استان، احساس امنیت بیشتر در بیان عواطف شخصی و احساسات، مداخله سریع در موارد بحرانی، صرفه جویی مالی و زمانی، رواج فرهنگ مشاوره و سودمندی مشاوره تلفنی برای افراد شاغل و پر کار، افراد دارای معلولیت و یا دچار اضطراب اجتماعی از مزایای راه‌اندازی صدای مشاور است .  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha