• شنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 00062093038
  • خبرنگار : 50189

واکنش رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان به اتفاقات اخیر در کشور

واکنش رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان به اتفاقات اخیر در کشور

ایسنا/کرمان رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان درباره اتفاقات اخیر در کشور، می گوید: دشمن درصدد این هست که وضعیت اقتصادی کشور را فلج کند و اکنون درحال جنگ هستیم و فتنه نیست. جنگ تمام عیاری که وجود دارد و دشمن با برنامه ریزی کامل دارد مصوبه می گیرد. شرایط امروز کشور شرایط ویژه ای است و جنگ اراده هاست و کسی اراده ضعیفی دارد حتما آسیب خواهد دید.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی عصر امروز ۲۸ آبان ماه در جلسه شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در کرمان با مجمع نمایندگان استان گفت: مدیران برای رفع مشکلات استان، پیشنهادات خود را و اینکه از کدام مرجع پیگیری تا حل شود، ارائه دهند.

او با تاکید برآنکه برنامه هفتم توسعه باید مورد توجه مدیران و مسئولین استان قرار گیرد، اظهار کرد: نمایندگان مجلس و مدیران استان با همکاری یکدیگر می توانند مسایل استان را حل کنند.

نماینده مردم پنج شهرستان شرقی استان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجمع نمایندگان پیگیری لازم در موضوعات و مشکلات استان را دارد اما کمیسیون اقتصادی مجلس نقش محوری تری در این حوزه دارد.

غضنفرآبادی درباره اتفاقات اخیر در کشور، می گوید: دشمن در صدد این هست که وضعیت اقتصادی کشور را فلج کند و اکنون درحال جنگیم و فتنه نیست و جنگ تمام عیاری که وجود دارد و دشمن با برنامه ریزی کامل دارد مصوبه می گیرد. شرایط امروز کشور شرایط ویژه ای است و جنگ اراده هاست و کسی اراده ضعیفی دارد حتما آسیب خواهد دید.

او می افزاید: امروز نظام جمهوری اسلامی مدافعانی برای گفتگو، ایستادن و بیان موضوعات نیاز دارد و بسیاری از بچه های ما متوجه مسایل و شرایط نیستند و شرایط خطیر کشور را درک نمی کنند.

به اعتقاد رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، امروز اگر آمریکا به کشورهای عربستان، امارات و کشورهای همسایه ایران احترام می گذارد به خاطر جمهوری اسلامی ایران است و می افزاید: اگر جمهوری اسلامی نباشد آنها گاو شیردهی خواهند بود که ۲۴ ساعت باید در اختیار آمریکا باشند و آمریکا از این می ترسد که در کنار ایران قرار نگیرند.

«جمهوری اسلامی ایران اگر نباشد، آمریکا زمین و زمان را به آتش می کشد زیرا سابقه وحشی گری های بسیار طولانی دارند و حتی به خودشان هم رحم نمی کنند. کشت و کشتاری راه بیندازند که آن سرش ناپیداست و این جوانک ها تصور می کنند که مار به همین راحتی است.» این بخش دیگری از سخنان غضنفرآبادی در این جلسه بود.

او می گوید: آمریکایی ها اگر قدرت پیدا کنند هیچ کجا برایشان مهم نیست و مسئولین کشور در این جهاد تبیین تلاش و پایداری کنند و پای کار نظام تا آخرین قطره خون ایستاده و بایستند.

نماینده مردم بم در خانه ملت می افزاید: امیدواریم که جوانان بصیرت پیدا کنند و آینده خود را با دست خودشان خراب نکنند. متاسفانه وقتی جو احساسی باشد، بدون دوراندیشی ناآگاهانه اقداماتی برضرر خود انجام می دهند. مانند کسانی که شیشه می کشند و مادر خودشان را می کشد یا مشروب می خورد و مغازه مردم را به آتش می کشند. وجه مشترکی که بین اینها وجود دارد بی حیایی، بی عفتی، دزدی، قتل، غارت، خشونت، بی رحمی و شقاوت است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، با اشاره به شوت زدن معترضین به دهان جسدی که روی زمین افتاده می گوید: در طول عمرمان اینقدر شقاوت و بی رحمی ندیدیم. داعشی ها مقداری از این افراد بهتر بودند و نمازی می خواندند. داعشی اگر سر می برد ظاهر را حفظ می کرد و نماز می خواند اما در مجموع انقلاب از این گذر نیز به سلامت عبور خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha