• یکشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۸:۵۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 00062108961
  • خبرنگار : 50228

اشکش

این صعود تقدیم به مدیرعاملی که خوزستانی نیست / خیلی‌ها با من دشمن شدند!

این صعود تقدیم به مدیرعاملی که خوزستانی نیست / خیلی‌ها با من دشمن شدند!

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی برد تیمش در جام حذفی را به مدیرعامل این باشگاه تقدیم کرد.

ابراهیم اشکش پس از صعود تیمش در جام حذفی با برد مقابل پانیک تالش، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. ما توانستیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم و بازی را ببریم. البته تیم پانیک تالش بسیار قابل احترام بود و مربی بسیار خوبی هدایت این تیم را بر عهده دارد. برای این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ دو کشور آرزوی موفقیت دارم. 

به گزارش ایسنا وی بیان کرد: هدف استقلال ملاثانی و فلسفه وجودی این تیم خوشحال کردن دل مردمی است که استقلال ملاثانی را دوست دارند و هوادارانی که با تمام کمی و کاستی‌ها این تیم را دنبال می‌کنند. مردم خوزستان استقلال ملاثانی را دوست دارند و هدف شادی دل همین مردم است. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در پاسخ به سؤال ایسنا که با توجه به اعتصاب مجدد استقلال ملاثانی مشکل بی پولی تیم چه زمانی قرار است حل شود؟ گفت: جا دارد این برد را به آقای علاقبند مدیرعامل تیم تقدیم کنم. مدیرعاملی که خوزستانی نیست اما عاشقانه استقلال ملاثانی را حمایت می‌کند و به تنهایی تیم را به جلو هدایت می‌کند. بارها گفته‌ام و شاید حرف‌هایم تکراری باشد ما در استقلال ملاثانی قراردادهای آنچنانی نداریم و آقای علاقبند نمی‌تواند هزینه سنگین این تیم را بپردازد و مسئولان استان خوزستان باید از تیم ما که از یک منطقه غنی اما محروم است حمایت کنند. با بودجه‌ای که برای شهرستان می‌آید باید از این تیم حمایت شود زیرا یک تیم مردمی هستیم. از آقای بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز انتظار دارم بیشتر از تیم حمایت کند، البته او طی نشست چند روز گذشته به ما قول حمایت داد و امیدوارم با حمایت‌های وی و نمایندگان اهواز کارها پیش برود. 

اشکش ادامه داد: تیم ما چیز زیادی نمی‌خواهد و تنها می‌خواهیم که مسئولان پشت تیم بیایند. بازیکنان ما شش، هفت ماه است حق و حقوقشان را دریافت نکرده‌اند و کارکردن در این شرایط سخت است. مدیرعامل باشگاه توانسته تا حدود زیادی به تیم رسیدگی کند اما نیاز به حمایت مسئولان داریم تا رسالت‌مان که خوشحال کردن دل مردم خوزستان است، بهتر انجام دهیم. 

وی درباره اردویی که تیمش در اهواز برپا کرد، عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم‌مان از نظر انگیزشی و روحی تخلیه شده بود، اردوی شش روزه در هتل فجر اهواز برگزار کردیم و امیدوارم شرایط بدنی بازیکنانم به آنچه مدنظرمان است، برگردد تا در شروع دوباره مسابقات لیگ یک با تمام وجود کار کنیم. استقلال ملاثانی که طی چند سال گذشته از نظر فنی به یک برند در کشور تبدیل شده است، از نظر فنی مشکلی ندارد و کارمان را خوب پیش می‌بریم اما نیاز به انگیزه‌های درونی داریم و بازیکنانمان باید حق و حقوق خود را دریافت کنند تا تیم بتواند مسیر خود را بهتر طی کند. از استقلال ملاثانی حمایت کنند در واقع از الگوی بومی‌گرایی حمایت کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در پاسخ به این سؤال ایسنا که اگر همین شرایط در تیم شما ادامه داشته باشد، در صورتی که در نیم‌فصل با پیشنهادی مواجه شوید آیا استقلال ملاثانی را ترک خواهید کرد؟ گفت: استقلال ملاثانی از من اشکش و تمام بازیکنان بزرگ‌تر است و طی چند سال گذشته با تمام وجود برای استقلال ملاثانی جنگیدیم. خیلی‌ها چه خودی و چه غیرخودی برای همین تیم با من دشمن شدند اما ماندگاری استقلال ملاثانی  از هر چیزی مهمتر است. با تمام وجود برای این تیم جنگیدم. کم و بیش پیشنهاداتی داشته‌ام اما استقلال ملاثانی تیم خودم است و روی تیم خودم منتی ندارم و با تمام وجود تا زمانی که بدانم بودنم به این تیم منفعت برساند در این تیم خواهم ماند اما اگر بدانم بودنم منفعتی به آن نمی‌رساند نخواهم ماند. امیدوارم مشکلات ما حل و فصل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha