• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 00062148780
  • خبرنگار : 50534

مدیرکل بازرسی استان زنجان:

توجه به تولید مهم‌ترین رویکرد اقتصادی استان است

توجه به تولید مهم‌ترین رویکرد اقتصادی استان است

ایسنا/زنجان مدیرکل بازرسی استان زنجان گفت: رویکرد سازمان بازرسی توجه به حوزه اشتغال و تولید است. 

ابوالفضل خمسه شامگاه امروز (۱۲ بهمن‌ماه) در آیین افتتاح فاز اول شرکت شیمی غرب زنجان، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر امر تولید و دانش‌بنیان، توجه به این مقوله را جزو وظایف سازمان بازرسی عنوان و اظهار کرد: سازمان بازرسی حساسیت زیادی به مسئله تولید دارد و در این رابطه یکی از فاکتورهای بسیار خوبی که انجام شد، حمایت از تولید و در نهایت فعال کردن واحدهای تولیدی راکد بود. 

این مسئول با اشاره به وظایف سازمان بازرسی، فعالیت‌ این مجموعه (شیمی غرب) را مرهون فعالیت‌ و تلاش صنعت‌گران بیان کرد و افزود: این‌ واحد بدون هیچ مشکلی به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به رویکردهای سازمان بازرسی در رابطه با فعالیت شرکت‌ شهرک‌های صنعتی، ابراز کرد: بازرسی از ۳۲۶ فقره از قردادهای اراضی واگذار شده در شهرک صنعتی را انجام دادیم که خروجی  خوبی داشت. 

خمسه با اشاره به ۱۲۲ مورد فسخ و خلع‌ ید در شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، ادامه داد: این تعداد از اراضی توسط شهرک صنعتی خلع‌ ید شد چرا که افراد زمین گرفته اما اقدام به ساخت‌وساز نکرده بودند.

 مدیرکل بازرسی استان زنجان با بیان اینکه ما به متقاضیان، دریافت‌کنندگان و تولیدکنندگان می‌گوییم که درخواست زمین و اراضی برای تولید باید باشد نه دلال بازی، تاکید کرد: وقتی زمینی تحویل فرد می‌شود باید خود را موظف به استقرار یک واحد تولیدی و ایجاد ارزش اقتصادی و تولید کنند. 

این مسئول با اشاره به اینکه ۲۰۴ فقره از ۳۲۰ قرارداد باقی مانده برای بازرسی، اذعان کرد: به یک سری از افراد مهلت دادیم، حدود ۲۰ واحد در این مدت به مرحله تولید و بهره‌برداری رسیدند، بخش زیادی از این تعداد نیز در مرحله نصب ماشین‌آلات و تجهیزات هستند. 

وی با تاکید بر رفع موانع و مشکلات واحدهای نیمه‌فعال، اذعان کرد: دانش‌بنیان بودن یکی از توفیقات این شرکت است. 

خمسه با اشاره به تعهد این شرکت در تحویل دو فاز تا پایان سال، تصریح کرد: فاز اول با تجهیزات ایرانی است و فاز دوم تمام چینی خواهد بود که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید از توان داخلی بهره بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha