• شنبه / ۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400010702177
  • منبع : نمایندگی قزوین

ترافیک نیمه‌سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی قزوین

ترافیک نیمه‌سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی قزوین
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین رئیس پلیس راه استان قزوین اعلام کرد: امروز شنبه هفت فروردین ترافیک نیمه‌سنگین و در حال حرکت را در مسیر رفت و برگشت محورهای مواصلاتی استان شاهد هستیم.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته جمعه ۶ فروردین بار برگشت در محورهای استان سنگین بود و در تمامی محورها و آزادراه‌های از جمله «قزوین- زنجان»،«قزوین- تهران» حوالی نیروگاه شهید رجایی و «قزوین- رشت» بار ترافیکی پرحجمی را شاهد بودیم و خوشبختانه مشکل خاصی به وجود نیامد و تصادفی رخ نداد.

وی با تأکید بر اینکه پلیس برای نظم بخشی به ترافیک در جاده‌ها حضور دارد، خاطرنشان کرد: امروز شنبه هفت فروردین ترافیک نیمه‌سنگین و در حال حرکت را در مسیر رفت و برگشت محورهای مواصلاتی استان شاهد هستیم؛ ترافیک روان است به لحاظ کرونا و حجم ترافیک محدودیتی در تردد قائل نشدیم. احتمالاً برای روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین برای کامیون‌ها و خودروهای سنگین محدودیت قائل خواهیم شد.

رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: طی ۱۱ روز نخست سفرهای نوروزی میانگین تردد در قزوین نسبت به مدت مشابه در نوروز ۹۹ حدود ۱۵۰ درصد افزایش و نسبت به نوروز ۹۸ حدود ۲۰ درصد کاهش داشته است. برای اعلام آمار کشته‌های تصادفات باید آمار جمع‌بندی شود، در روزهای نخست تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی را شاهد بودیم اما آمار تصادفات نسبت به سال گذشته تفاوت چشمگیری نداشته است.

وی در خصوص محدودیت‌ها مقطعی کرونایی عنوان کرد: روز گذشته جمعه ۶ فروردین در ستاد شهرستانی تصمیماتی مقطعی گرفته شد و با توجه به شرایط کرونایی از ورود پلاک‌های غیربومی در ۲ نقطه روستایی جلوگیری شد.

ذاکری‌منش بیان کرد: در سه روز گذشته خوشبختانه حوادث ناگواری در محورهای مواصلاتی استان نداشتیم بنابراین توصیه می‌شود رانندگان در مسیر رفت و برگشت از عجله بپرهیزند و سفر خود را مدیریت کنند، همچنین رانندگان ضمن رعایت فاصله طولی در آزادراه‌ها از توقف در حاشیه آزادراه خودداری کنند و تنها در استراحتگاه‌های بین‌راهی توقف داشته باشند و به هیچ عنوان از تلفن همراه حین رانندگی استفاده نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha