• سه‌شنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400011708139
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی:

سامد، پل بی‌واسطه مدیران برای پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی است

سامد، پل بی‌واسطه مدیران برای پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی است

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: بخش عمده‌ای از مسائل و مشکلات شهروندان در رابطه با دستگاه‌های اجرایی، توسط سامانه سامد پاسخ‌گویی شده و تنها موارد ریشه‌دار به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود.

حمیدرضا قاسم‌زاده در نشست مدیرکل دفتر ارتباط مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری با معاونان استاندار و مدیران استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار کرد: دیدارهای مردمی با هدف پیگیری و استخراج مشکلات مردم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف دیدارهای مردمی، جلب اعتماد مردم به مجموعه دولتمردان و مجریان است و نشان می‌دهد که مدیران دغدغه رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان را دارند.

قاسم‌زاده تأکید کرد: ارتباط مستقیم با مردم برای آگاهی از دغدغه‌ها و اهتمام در رفع مشکلات آن‌ها حائز اهمیت بوده و سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)، پل بدون واسطه مدیران برای پاسخگویی به مطالبات مردمی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی؛ وی همچنین گفت: براساس مطالعات انجام‌شده ۱۰ درصد مراجعات به استانداری مربوط به این مجموعه بوده و مابقی مراجعات به سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha