• چهارشنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400011809298

خودروهای غیر بومی نمی توانند وارد قم شوند

خودروهای غیر بومی نمی توانند وارد قم شوند

ایسنا/قم مدیرکل مدیریت بحران قم گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به قرارگرفتن این استان در شرایط قرمز کرونایی ورود خودروهای غیربومی به قم ممنوع شد و حضور کارمندان در دستگاه‌های غیرضرور تا دو سوم کاهش می‌یابد.

محسن اوروجی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام نحوه اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی در قم گفت: در هشتاد و یکمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی مقابله با کرونای استان، بر اساس مصوبه های ستاد ملی کرونا و طرح مدیریت هوشمند این بیماری، محدودیت هایی در پنج سطح در این استان از امروز اعمال می شود.

وی افزود: حضور کارکنان دستگاه های غیرضرور در استان تا دو سوم کاهش و تمام جلسه های استان نیز حداکثر با حضور ۱۵ نفر تشکیل می شود.

مدیرکل مدیریت بحران قم گفت: فعالیت حضوری همه مدارس، دانشگاهها و مراکز حوزی تعطیل و این فعالیت ها باید به صورت غیرحضور برگزار شود.

اوروجی با بیان اینکه همچنین نمازهای جمعه و جماعت در شرایط قرمز تعطیل خواهد بود، گفت: تعطیلی اقامه جماعت نمازها به معنای تعطیلی مساجد نیست بلکه مساجد سایر کارکردهای خود را ادامه داده و تنها تجمع در این اماکن مقدس را نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، هر گونه ورود خودروی غیربومی به قم ممنوع است و تردد شبانه در این استان نیز از ۲۲ تا ۳ بامداد است.

مدیرکل مدیریت بحران قم اظهار داشت: همچنین فعالیت تمام واحدهای صنفی گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت دو هفته در این استان تعطیل خواهد بود و نظارت ها برای اجرایی شدن این محدودیت ها تشدید می شود.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha