• شنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۹:۵۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400012111108
  • خبرنگار : 50210

اعمال روزانه هزار جریمه ۲۰۰ هزار تومانی کرونایی در استان مرکزی

اعمال روزانه هزار جریمه ۲۰۰ هزار تومانی کرونایی در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: روزانه هزار جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در استان مرکزی صادر می شود.

سرهنگ یوسف سپهوند ۲۱ فروردین ماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی، با اشاره به اینکه روزانه هزار جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در استان اعمال می شود، افزود: در کنار جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، تعداد اعمال جریمه یک میلیون تومانی نیز روزانه از ۱۰۰ دستگاه گذشته است.

وی تصریح کرد: بخش اعظمی از فرمانداران شهرستان ها به اعمال محدودیت ها توجه ندارند، به عنوان مثال در حاشیه شهر اراک مشاغل غیرضروری فعالند و در حوزه برنامه ریزی مشکل اساسی وجود دارد. نیروهای بازرسی برای بازدید حاضر می شوند، اما برنامه ریزی وجود ندارد.

سرهنگ سپهوند با بیان اینکه اگر برای بازرسی نیاز به نیروهای بیشتری است، نیروی انتظامی امکان اعزام نیرو را دارد، گفت: سال گذشته در همین راستا نیز ضعف هایی وجود داشت و در حوزه گروه بندی بازرسان و برنامه ریزی همچنان مشکل جدی است. در حاشیه شهر همه مشاغل فعالند، اما در مرکز شهر مشاغل همراهی بالایی دارند.

به گزارش ایسنا، در این جلسه رییس پلیس راهور استان مرکزی نیز بیان کرد: در ۲۲ نقطه ورودی شهرهای استان با کمک ۷۵ نیرو اعمال محدودیت انجام می شود و تا به حال ۱۶ هزار و ۶۳۱ فقره جریمه تردد شبانه صادر شده است. در طول یک هفته اخیر ۸۶۵ فقره جریمه برای خودروهای با پلاک غیربومی با مبلغ یک میلیون تومان صادر شده است.

سرهنگ علی حسینی با تاکید بر اینکه باید به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم، افزود: برای کنترل ورودی و خروجی معابر باید دوربین پایشی نصب کرد. تا چه زمانی باید نیرو مستقر شود و با اقدامات قهری پیش رفت؟ در خصوص مجوزهای صادره برای تردد خودروها هیچ رونوشتی به پلیس ارسال نشده است و فقط یک برگه به دست شهروندان داده شده است و متاسفانه بسیاری افراد از این فرصت جهت جعل چنین مجوزهایی استفاده کرده اند و روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر برای لغو جرائم به راهور مراجعه می کنند که حجم کار را چند برابر کرده است.

وی گفت: باید حمل و نقل عمومی در شهر جدی تری گرفته شود، اگر حمل و نقل به خوبی عمل نکند مردم چاره ای جز استفاده از خودروی شخصی ندارند و جریمه هم می شوند.

حسینی با اشاره به ابلاغ اخیر ناجا در خصوص آموزشگاه های رانندگی، افزود: بدون نیاز به باز بودن آموزشگاه ها امکان آزمون عملی رانندگی به شکل انفرادی وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha