• یکشنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400012211950
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

معاون وزیر بهداشت:

خراسان جنوبی از استان‌های موفق در مدیریت کروناست

خراسان جنوبی از استان‌های موفق در مدیریت کروناست

ایسنا/خراسان جنوبی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خراسان جنوبی از استان‌های موفق در مدیریت کرونا بوده و تخت‌های بیمارستانی به اندازه کافی برای بیماران کرونایی در این استان فراهم شده است.

قاسم جان‌بابایی، امروز یکشنبه ۲۲ فروردین در حاشیه سفر به شهرستان طبس و شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس اظهار کرد: با همت شرکت زغال‌سنگ طبس و پیگیری استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بیمارستان دوم در شهرستان طبس که مرکز اقتصادی است در مجاورت بیمارستان فعلی ساخته می‌شود که امروز کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: مسئولان استان از قبل پیگیری‌ها را انجام دادند و منابع لازم را تامین کردند لذا احداث بیمارستان جدید طبس از پروژه‌هایی است که پول دارد و امیدواریم به‌سرعت به بهره‌برداری برسد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: در ارائه خدمات پیشگیری همچنین بیماریابی و قرنطینه کردن که بخشی از طرح شهید سلیمانی است، اقدامات خوبی در این استان انجام شده و همراهی دستگاه‌های مختلف اجرایی، اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و عموم مردم سهم بزرگی در این موفقیت داشته است.

جان‌بابایی گفت: در عین حال در فضای بیمارستانی استان هم به خوبی مدیریت شده و تخت‌های کافی برای کرونا اختصاص داده شده است. 

وی افزود: اجرای پروژه آغاز شد و وزارت بهداشت نیز تکمیل، تجهیز و تامین نیروی انسانی بیمارستان را انجام خواهد داد.

وی گفت: شهرستان طبس با توجه به ظرفیت‌ها و جایگاه ویژه‌ای که دارد، نیازمند انجام اقدامات اساسی در حوزه سلامت است و آغاز طرح توسعه بیمارستان طبس با احداث ساختمان جدید و افزودن ۱۰۰ تخت دیگر در همین راستا است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: پروژه توسعه بیمارستان طبس جزو معدود پروژه‌هایی است که اعتبار آن پیش از آغاز اجرا، تامین شده و بر این اساس از نظر مالی، مشکلی نخواهد داشت.

وی گفت: فضای آموزشی شهر طبس نیز به مرور با این بیمارستان توسعه پیدا خواهد کرد و رشته‌های مرتبط در حوزه سلامت اضافه خواهد شد تا در آینده یک قطب درمانی و آموزشی خوب در این شهرستان داشته باشیم.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه دیروز (شنبه) وارد بیرجند شد و در سفر خود از پروژه‌های درمانی در شهرهای مختلف بازدید کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha