• پنجشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400012615007
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل بهزیستی استان خبر داد:

تحویل ۵۵۹ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول در لرستان

تحویل ۵۵۹ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان از تحویل ۵۵۹ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول در استان خبر داد.

دکتر کرم یاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: قانون تعارض منافع در سازمان بهزیستی به نحو احسن و اکمل اجرایی شده و مدیران سازمان حق ندارند امتیازی یا موسسه‌ای داشته باشد که از طریق آن  مطالبه یا حق‌زحمه‌ای را به او پرداخت کند.

وی افزود: در لرستان ۱۰۰ درصد این قانون اجرایی شده و حتی یک مورد نداریم که این قانون در مورد آن عملیاتی نشده باشد.

مدیرکل بهزیستی لرستان در خصوص اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: در این سازمان بیش از ۹۵ درصد تصدی‌گری‌ها را به بخش خصوصی واگذار و برون‌سپاری کردیم و روی این مهم نظارت لازم وجود دارد.

یاری بیان کرد: در بهزیستی ۸۰ درصد پرداختی‌ها شفاف و در بستر دولت اکترونیک قابل انجام است.

وی در خصوص پرداخت مستمری به مددجویان تحت حمایت سازمان بهزیستی لرستان گفت: مستمری این قشر هر ساله افزایش پیدا می‌کند و به آنان پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی لرستان در خصوص مسکن معلولین تحت پوشش این سازمان با بیان اینکه ۶۹۷ خانوار دارای دو معلول در استان داریم، بیان کرد: از این تعداد ۴۳۸ خانوار شهری و ۲۵۹ خانوار روستایی هستند که تاکنون ۵۵۹ واحد مسکونی را به آنان تحویل دادیم و مابقی واحدها نیز در مرحله نازک‌کاری بوده و بزودی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

یاری درباره آخرین وضعیت واحدهای سیل زده مددجویان تحت پوشش عنوان کرد: ۴۰۴ واحد تعمیری داشتیم که در همان زمان بعد از سیل تعمیر و بازسازی شدند.

وی با بیان اینکه برای واحدهای تخریبی نیز کارهای لازم را انجام و به تعهدات خود عمل کردیم، گفت: برای ۳۷۹ واحد آسیب دیده از سیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان برای هر واحد ۵۰ میلیون تومان و دولت نیز ۳۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت کرده و همچنین بهزیستی و هلال احمر نیز هرکدام ۱۰ میلیون تومان  بلاعوض برای این واحدها به متقاضیان پرداخت کردند که در مجموع ۵۵ میلیون تومان بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha