• پنجشنبه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400020906258
  • خبرنگار : 50006

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

بسترهای لازم جهت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگری فراهم شود

بسترهای لازم جهت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگری فراهم شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی بر لزوم بسترسازی و زمینه سازی مناسب برای اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگری تاکید کرد.

عباس پورحسن در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان اهر، تکریم و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران را امری بسیار مهم برشمرد و از مسئولان و به خصوص نماینده مردم شهرستان در مجلس خواست تا در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای فرزندان معظم شهدا و ایثارگران تلاش مضاعف کنند.

به گزارش ایسنا، وی گفت: اکنون بیکاری و عدم اشتغال جوانان و فرزندان خانواده‌های شاهد و ایثارگر از دغدغه‌ها و مطالبات اصلی و مهم این قشر از افراد جامعه بوده و انتظار داریم تا در جهت رفع این مشکل اقدامات اساسی انجام گیرد تا از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرزندان معظم شاهد و ایثارگر در توسعه و پیشرفت جامعه استفاده شود.

وی برگزاری مراسمات مختلف تکریم، تقدیر از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، رفع مشکلات این خانواده‌ها، رسیدگی به بحث‌های درمانی و اشتغال فرزندان جامعه شاهد، ایجاد شعبه بانک دی در اهر، پیگیری مشکلات واگذاری زمین به ایثارگران و… را از مهمترین کارهای این بنیاد در سال جدید برشمرد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، دیدار از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان را در  ماه رمضان، مایه نعمت و برکت در زندگی عنوان کرد و گفت: تکریم و تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یک عبادت بوده و در شهرستان اهر برنامه‌های متنوعی برای تقدیر و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا در طول سال برگزار می‌شود.

احمد محرم زاده رسیدگی به امورات خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را از اولویت‌های مجلس ذکرد کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم در جهت رفع مشکلات این قشر معزز شهدا و ایثارگران گام‌های اساسی برداشته شود.

وی نواقصات و مشکلات اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر را کمبود کادر درمانی، نبود وسیله نقلیه، ساماندهی مزار شهدا، جذب فرزندان شهدا و فرزندان بالای ۷۰ درصد و... برشمرد و گفت: امیدواریم با کمک مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی و شهری این مشکلات حل شده تا در این خصوص شرمنده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نباشیم.

بر اساس این گزارش، با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان اهر از خانواده‌های معظم شهیدان "کریم خجسته اهری،"،" عباس بابایی،"، "سردار علی نظرزاده"  و جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس "صادق آجری" دیدار و از مقام و منزلت والای شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha