• شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400021107391

به مناسبت روز جهانی کارگر؛

کارگران شورمندترین گروه مدافع عدالت هستند

کارگران شورمندترین گروه مدافع عدالت هستند

ایسنا/یزد مسئولان استان یزد به مناسبت روز جهانی کارگر با صدور پیام‌هایی جداگانه، این مناسبت را به کارگران تبریک گفتند.

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر، اظهار کرد: کارگران همزاد دوران جدید هستند و در تاریخ معاصر هیچ تحول جدیدی بدون حضور آنان رقم نخورده است.

وی افزود: طبقه کارگر از آغاز پیدایش همواره از پیشروترین طبقات و گروه‌های اجتماعی بوده و به جرات می‌توان گفت شورمندترین گروه مدافع عدالت است.

طالبی در این پیام، روز کارگر را به همه کارگران شریف تبریک گفته و افزوده است: به این عزیزان که در کوران مشکلات اقتصادی همواره با کمترین توقع چرخ‌های اقتصاد کشور را به حرکت درآورده‌اند، خسته نباشید گفته و آرزوی گشایش در امور و روزهای بهتر برای این طبقه زحمتکش دارم.

«محمدصالح جوکار» نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی با بیان این که یازدهم اردیبهشت و روز جهانی کار و کارگر فرصتی است تا از افرادی یاد کنیم، گفت: تداوم حیات اقتصادی کشور در گرو تلاش‌های مخلصانه و فداکارانه آن‌هاست، کار مایه حیات زندگی است، چشمه‌سار زلال زندگی با کار جلا و روشنی می‌یابد و کارگران پیشگامان این حیات بدیع و نشاط آفرینند.

وی تحقق شکوفایی و تعالی هر جامعه‌ای در گروه تلاش کارگران دانست و گفت: کارگران بازوان پرتوان حرکت و شتاب دهنده هر جامعه‌ای به سمت پیشرفت و موفقیت هستند و توسعه  هر جامعه‌ای در عرصه اقتصادی، مرهون این قشر پرتلاش و زحمت‌کش است.

به گفته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس؛ در پهنه جغرافیایی ایران اسلامی، کارگران از جایگاه بسیار والایی برخوردار هستند و در آیات و روایات متعددی هم بر ضرورت توجه به این قشر و حفظ کرامت آنها تاکید ویژه‌ای شده است.

جوکار روز جهانی کار و کارگر را در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است را به کارگران به عنوان محور اصلی تولید تبریک گفته و توجه بیشتر مسئولان به رفع مشکلات و دغدغه این قشر عزیز را خواستار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha