• یکشنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400021207972
  • خبرنگار : 50405

دبیر حزب اعلام کرد؛

تنها سه نفر از کاندیداهای حزب کارگزاران برای انتخابات شورای شهر مشهد تایید صلاحیت شدند

تنها سه نفر از کاندیداهای حزب کارگزاران برای انتخابات شورای شهر مشهد تایید صلاحیت شدند

ایسنا/خراسان رضوی دبیر حزب کارگزاران سازندگی در خراسان رضوی با بیان اینکه فقط سه نفر از اعضای حزب کارگزاران خراسان رضوی توانستند برای حضور در انتخابات شورای شهر مشهد تایید صلاحیت شوند، گفت: آقای مجتبی بهاروند، عضو فعلی شورای شهر مشهد یکی از این سه نفر است. 

احمد ظریفیان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آمار رد صلاحیت‌ کاندیداهای حزب کارگزاران خراسان رضوی در انتخابات شوراها، اظهار کرد: ما از ابتدا با معرفی افراد متخصص حزبمان دعوت کردیم تا در انتخابات شورای شهر حضور داشته باشند، اما متاسفانه جمع کثیری از این افراد رد صلاحیت شدند. 

وی با بیان اینکه فقط سه نفر از اعضای حزب کارگزاران خراسان رضوی توانستند برای حضور در انتخابات شورای شهر مشهد تایید صلاحیت شوند، اضافه کرد: آقای مجتبی بهاروند، عضو فعلی شورای شهر مشهد یکی از این سه نفر است. 

دبیر حزب کارگزاران سازندگی در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ما همیشه خود را عضوی از جریان اصلاح‌طلبی می‌دانیم، بیان کرد: علی‌رغم اینکه حزب کارگزاران از توانایی‌های حزبی برخوردار است و نقش ما در شورای شهر فعلی بسیار پررنگ بوده، اما با این وجود خود را از جریان اصلاح‌طلبی جدا نمی‌بینیم و در خصوص ارائه لیست نیز باید دید جریان اصلاح‌طلبی چه تصمیمی خواهیم گرفت. 

ظریفیان عنوان کرد: برای ششمین دوره انتخابات شوراها در حال تدوین برنامه، جمع‌بندی تجربیات چند ساله شورای شهر، پررنگ کردن نقاط قوت و بررسی ضعف‌ها هستیم و برای مواردی که لازم باشد، آمادگی پاسخگویی نیز داریم. لذا ما در حال برنامه‌ریزی برای شرکت پرقدرت در انتخابات شوراها هستیم. 

وی ابراز عقیده کرد: قطعا آن دسته از اعضای حزب ما که برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراها رد صلاحیت شدند، به این نتیجه اعتراض خواهند کرد. این افراد به دلایلی بسیار غیرمنطقی رد صلاحیت شده‌اند. ما تلاش بسیاری کردیم تا بتوانیم افراد متخصص حزبمان را برای حضور در انتخابات متقاعد کنیم و حالا هم قطعا به دلیل این تعداد زیاد رد صلاحیت‌شدگان، به شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان اعتراض خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha