• چهارشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400021510126

رئیس بسیج رسانه استان فارس مطرح کرد:

بزرگداشت روز قدس با بهره‌گیری از فضای مجازی

بزرگداشت روز قدس با بهره‌گیری از فضای مجازی

ایسنا/فارس رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس اعلام کرد که امسال روز جهانی قدس را با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی و با همراهی عکاسان خبری، گرامی خواهیم داشت.

هادی رضایی، چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: امسال که امکان برپایی راهپیمایی حضور روز جهانی قدس وجود ندارد، راهپیمایی مجازی را به‌همت عکاسان استان فارس رقم خواهیم زد و نمایشگاهی از عکس‌های راهپیمایی روز جهانی قدس سال‌های گذشته را در بستر فضای مجازی برپا کرده و در نهایت به بهترین تصاویر هدایی اهدا خواهیم کرد. 

وی، روز قدس را روز آرمان‌خواهی ملت بزرگ ایران و آزادی خواهان جهان توصیف و اضافه کرد: روز قدس در حقیقت روز برافراشته‌ترین پرچم حق علیه باطل است. روزی که فریاد مسلمین جهان سکوت ظلم را می‌شکند و ندای مظلوم را پاسخ می‌دهد.

رئیس بسیج رسانه فارس ضمن یادآوری اینکه روز قدس، یادگار بنیانگزار جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قدس به عنوان اولین قبله مسلمین جهان در حصار اندیشه‌های پلید شیطان، محصور مانده، آزادی آن مردان میدانی را می‌طلبد تا پنجه‌های دژخیم را شکسته و قدس را زیارتگاه عاشقان الهی کنند.

رضایی با اشاره به اینکه امسال در روز جهانی قدس، نگاه جهانیان به ایران اسلامی دوخته شده است، گفت: قطعا اگر همه گیری کرونا نبود، امسال هم مانند دیگر سالها، مردم حماسه‌ای با شکوه را خلق می‌کردند، حال می‌توان با استفاده از فضای مجازی، شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر داد و خواب از چشم دشمنان زدود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینکه مردم ایران نشان می‌دهند که روز قدس را در هر شرایطی گرامی خواهند داشت، گفت: خبرنگاران و عکاسان خبری و دیگر اصحاب رسانه همواره زبان گویای مردم بوده‌اند و امسال هم در انتقال فریادهای ملت ظلم ستیز ایران اسلامی، نقش خود را با بصیرت و آگاهانه ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha