• شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400021811732
  • منبع : نمایندگی قزوین

۱۰ خرداد آخرین‌مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه‌های قزوین

۱۰ خرداد آخرین‌مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه‌های قزوین

ایسنا/قزوین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: آخرین‌مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین ۱۰ خرداد ماه سال جاری است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

محمدحسین اسماعیلی با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین تصریح کرد: این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و باهدف ایجاد رقابت بین خبرنگاران استان در رسانه‌های مکتوب، نمایندگی‌های خبرگزاری‌ها و نشریات سراسری برگزار می‌شود، در این رویداد معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و شورای اطلاع‌رسانی استان، اداره کل را همراهی می‌کنند.

وی افزود: آخرین‌مهلت ارسال آثار در قالب‌های سرمقاله و یادداشت، عکس و گزارش تصویری، گرافیک و صفحه‌آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش و تحلیل، کلیپ و ویدئوهای خبری ۱۰ خردادماه است و این مهلت به‌هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پس از ارزیابی آثار توسط هیئت انتخاب و داوری، برگزیدگان بخش‌های مختلف در تاریخ ۱۹ خردادماه معرفی و تجلیل خواهند شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، وی یادآور شد: کلیه متقاضیان می‌توانند در هر یک از بخش‌های جشنواره حداکثر سه اثر ارسال کنند، بر این اساس کلیه روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان خبری و طراحان گرافیک رسانه‌های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین تأکید کرد: برای ارسال آثار   به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به آدرس  ghazvin.farhang.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود اقدام کنند، اگر آثار به‌صورت چاپ‌شده باشد نیز آن را باید به دبیرخانه تحویل دهند.

وی اظهار کرد: آثار ارسالی باید از تاریخ اول فرودین ۱۳۹۹ لغایت ۳۱ فرودین ۱۴۰۰ در رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های دارای مجوز منتشرشده باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha