• یکشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۸:۲۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400022618502
  • خبرنگار : 50182

جلسه "استیضاح" شهردارِ کرمانشاه به حد نصاب نرسید

جلسه "استیضاح" شهردارِ کرمانشاه به حد نصاب نرسید

ایسنا/کرمانشاه جلسه استیضاح شهردار کرمانشاه به علت عدم حضور پنج عضو شورا و به حد نصاب نرسیدن اعضا، رسمیت نیافت.

طیب حیدری رییس شورای شهر کرمانشاه امروز (26 اردیبهشت) در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دستورکارهای جلسه امروز شورای شهر بحث طرح نامه استیضاح شهردار کرمانشاه بود که جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا رسمیت نیافت.

وی افزود: چهار عضو شورای شهر طی نامه ای طرح استیضاح شهردار را مطرح کرده اند که نامه متعاقبا به شهردار کرمانشاه ارسال شده و از ایشان برای این جلسه دعوت شده بود، اما پیش از آمدن شهردار جلسه به حد نصاب نرسید و رسمیت نیافت.

وی افزود: 15 دقیقه از ابتدای شروع جلسه برای حضور اعضای شورا فرصت هست که با به حد نصاب نرسیدن اعضا، جلسه تشکیل نشد و شهردار که برای ساعت 16 و 30 دقیقه دعوت شده بود عملا نتوانست در جلسه حاضر شود و در این عدم حضور قصوری متوجه شهردار نیست.

حیدری با اشاره به عدم حضور پنج عضو شورا در این جلسه، گفت: از این تعداد دو نفر در مرخصی به سر برده و سه نفر دیگر عدم حضور داشته اند.

رییس شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه موضوع استیضاح شهردار به جلسه بعد موکول خواهد شد، گفت: بحث استیضاح یکی از دستورکارهای جلسه شوراست و در کنار آن لوایح بسیاری مانده که باید در جلسه شورا مطرح شود.

وی افزود: متاسفانه در روزهای نزدیک به انتخابات ممکن است این عدم حضورها تکرار شود، اما اعضا باید بدانند که لوایحی هست که باید به آنها رسیدگی شود، چرا که کار مردم و شهر معطل می ماند.

حیدری در خصوص بحث استیضاح شهردار هم گفت: صراحتا اعلام کرده ام در این شرایط بحث استیضاح شهردار کرمانشاه به صلاح شهر نیست و در حالی که چهار ماه به پایان عمر شورا مانده بهتر است تصمیم گیری در این زمینه به شورای بعدی محول شود.

جلسه امروز (26 اردیبهشت) شورای شهر کرمانشاه به علت عدم حضور ابراهیم مرادی، سیدمیثم موسوی اجاق، سیدپیمان موسوی، مازیار رضایی و سید احسان احسانی به حد نصاب نرسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha