• پنجشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400023021540
  • خبرنگار : 50177

دبیر شورای اتحاد تحول‌خواهان انقلاب اسلامی استان:

با حضور حداکثری و انتخاب اصلح در کنار سایر تشکل‌ها فعالیت داریم

با حضور حداکثری و انتخاب اصلح در کنار سایر تشکل‌ها فعالیت داریم

ایسنا/لرستان دبیر شورای اتحاد تحول‌خواهان انقلاب اسلامی لرستان گفت:با شعار وحدت گفتمانی آمده‌ایم و با حضور حداکثری و انتخاب اصلح در کنار سایر تشکل‌ها فعالیت داریم.

یزدان ساکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اصحاب رسانه ارزش قائلیم چراکه کاری سخت و میدانی است و عرصه اطلاع‌رسانی انسان‌های سختکوش و قوی می‌خواهد.

وی با بیان اینکه شاه بیت دموکراسی در جهان جمهوری اسلامی ایران است، اضافه کرد: در گام دوم انقلاب، ضرورت دارد تعریف جدیدی از خود، خواسته و کارتان داشته باشید که ابتدای آن خودسازی، نظام‌سازی و توانمندسازی است.

دبیر شورای تحول‌خواهان انقلابی لرستان با بیان اینکه در ۲۸ خرداد ماه چهار انتخابات همزمان در کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: موقعیت کنونی حالت استثنایی است که باید به شدت مراقبت کنیم و سپس دست فعالیت بزنیم تا بتوانیم انتخاب خوبی را رقم بزنیم.

ساکی در خصوص ماهیت شاتا گفت: شورای اتحاد تحول‌خواهان انقلاب اسلامی ۲۰ روز است که اعلام موجودیت کرده است و براساس دستورالعمل، برای کار تشکیلاتی فراخوان داده شده و با تشکل‌های همسو هماهنگ هستیم.

وی با اشاره به اینکه این شورا از جبهه‌های تحول‌خواهان انقلابی لرستان، وحدت ملی لرستان، کار و کرامت لرستان، همبستگی و نیروهای انقلابی همنای لرستان و جمعیت دفاع از فلسطین تشکیل شده است و موسسین این ساختار عمدتا از بچه‌های میدانی، جبهه و جنگ، دفاع مقدس و مدافع حرم هستند،  بیان کرد: این تشکیلات در لرستان با ساختار مشخص و معین تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.

دبیر شورای تحول‌خواهان انقلابی لرستان تصریح کرد: با شعار وحدت گفتمانی آمده‌ایم و با حضور حداکثری و انتخاب اصلح در کنار سایر تشکل‌ها فعالیت داریم و با سایر تشکل‌های ایجاد شده (رسمی و غیررسمی) در جناح انقلاب یکی هستیم و شعارمان وحدت است؛ نه وحدت گروهی، جناحی و فردی بلکه  گفتمان انقلاب که همان گفتمان گام دوم است و از ماموریت‌های شاتا محسوب می‌شود.

ساکی گفت: این شورا تشکیلات ماندگاری است و هرگز ۲۹ خرداد تمام نمی‌شود و در بحث انتخاب اصلح برای ریاست‌جمهوری پیش‌رو ساز و کار مشخصی دارد و کاندیدای این تشکیلات نیز مشخص شده است.

وی خاطر نشان کرد: با شورای وحدت و ائتلاف همسو بوده و در یک راستا فعالیت داریم و ایجاد وحدت و انسجام هدف ماست و در لرستان نیز کارهای تبلیغاتی در شان و جایگاه مردم این دیار انجام خواهد شد.

دبیر شورای تحول‌خواهان انقلابی لرستان با اشاره به اینکه با بزرگان استان جلساتی را برگزار کردیم و جزو اولین‌هایی بودیم که منشور انتخاباتی را امضا کردیم، یادآور شد: در این شورا نیز کارگروه مستقلی تحت عنوان کارگروه بانوان تشکیل شده که مستقل بوده و با یک ترکیب سازمانی خاص تعریف شده و در پنج شهرستان استان در فضای مجازی فعالیت دارند و در مواردی جلوتر از آقایان هستند.

وی با بیان اینکه مردم حق انتخاب دارند و خواهان تغییر هستند، تاکید کرد: مردم همیشه نشان دادند که انتخابات برای آنان تکلیف و وظیفه است و پیش‌بینی می‌کنیم شاهد انتخاباتی رقابتی، مردمی، انقلابی و پرشور باشیم.

ساکی گفت: شاتا از کارگروه‌های مجرب و متخصص تشکیل شده که در راس این تشکیلات افرادی هستند که چندین دوره سابقه کاندیداتوری را در کارنامه خود دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha