• چهارشنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400030504060
  • خبرنگار : 50187

معاون استاندار کرمان:

هرگونه گردهمایی انتخاباتی در مکان‌های بسته ممنوع است

هرگونه گردهمایی انتخاباتی در مکان‌های بسته ممنوع است

ایسنا/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: با شروع تبلیغات انتخابات با توجه به شرایط بیماری کرونا، هرگونه تجمع و گردهمایی در مکان‌های بسته ممنوع است.

دکتر"محمدصادق بصیری" امروز پنجم خردادماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: با شروع تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، با توجه به شرایط بیماری کرونا، هرگونه تجمع و گردهمایی در مکان‌های بسته ممنوع است.

وی با بیان اینکه باید امکانات فضای رو باز به صورت مساوی و با هماهنگی فرمانداران در اختیار نامزدها قرار داده شود، تاکید کرد: تشکیل جلسات داخلی ستادهای انتخاباتی نیز در فضای سرپوشیده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مناطق قرمز 15 نفر، نارنجی 20 نفر و زرد 30 نفر پذیرفته است.

بصیری در ادامه گفت: ادارات نباید ستاد انتخابات باشند، ادارات کل برای انتصابات شهرستان‌ها حتما باید با فرمانداران هماهنگی به عمل آورند، ضمن اینکه با توجه به ماه‌های پایانی دولت و در پیش بودن انتخابات بهتر است کمتر انتصاب جدید صورت گیرد. 

به گزارش ایسنا، سردار"حسین معروفی" فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه با گرامیداشت سوم خردادماه و با اشاره به نقش حاج قاسم در آزادسازی خرمشهر بیان کرد: آزادسازی خرمشهر اراده هماهنگ شده یک ملت بود و نشان داد هر کجا ضلع اصلی مقاومت را در پیش گرفتیم، نصرت به ما عطا شده و پیروز شده ایم.

وی به تشکیل قرارگاه نهضت آبرسانی شهید سلیمانی در استان کرمان اشاره و اظهار کرد: آبرسانی به 86 روستا را از سال گذشته شروع کردیم که 36 روستا تحویل شده و مابقی نیز تا پایان خرداد تحویل داده خواهد شد و برای امسال نیز 108 روستا را در برنامه داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، ساخت حمام و سرویس‌های بهداشتی در حاشیه شهر، کمک به مسکن مددجویان و محرومان، اشتغال خرد، ازدواج آسان، امور فرهنگی و اجتماعی را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha