• پنجشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400031310122
  • منبع : نمایندگی همدان

فرماندار اسدآباد

بانکها و ادارات برای رفع موانع تولید منتظر آیین‌نامه و تبصره نباشند

بانکها و ادارات برای رفع موانع تولید منتظر آیین‌نامه و تبصره نباشند

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: ادارات و بانکهای شهرستان برای رفع موانع تولید منتظر تبصره و آیین‌نامه نباشند و با کار جهادی برای مرتفع شدن مشکلات واحدهای تعطیل و راکد کمک کنند.

سعید کتابی پنجشنبه ۱۳ خرداد، در جلسه رفع موانع تولید شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: با وجود حجم بالای کار برای هماهنگی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ دیگر کارها همچنان با قوت در حال پیگیری است و سرمایه‌گذاری‌های جدیدی با ورود سرمایه‌گذاران جدید در شهرستان آغاز شده که امید بخش رونق دو چندان فعالیت‌های اقتصادی در شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه واحدهای راکد شهرستان شناسایی شده و مشکلات این واحدها در دست بررسی قرار دارد، تصریح کرد: برای بازگشت به چرخه تولید این واحدهای تولیدی با تمام توان در حال پیگیری هستیم و پیگیری و بررسی مشکلات واحدها تنها به جلسات ستاد رفع موانع تولید موکول نشده است.

کتابی خاطرنشان کرد: در مواردی که مشکلات واحدها در شهرستان توسط ادارات ذی‌ربط قابل مرتفع شدن نباشد از دستگاه‌های مرتبط درخواست داریم موارد را برای  پیگیری مشکل توسط مسئولین ارشد شهرستان در استان به فرمانداری اطلاع دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال‌جاری حدود ۳۰ واحد کارگاهی به شهرک صنعتی شهرستان اضافه خواهد شد و زمین مورد نیاز این کارگاه‌ها به سرمایه‌گذاران تحویل داده می‌شود، ادامه داد: این امر با ورود سرمایه‌گذاران جدید از نقش مؤثری در اشتغالزایی منطقه برخوردار خواهد بود.

فرماندار اسدآباد با تأکید بر آمادگی و ورود جدی بانک‌ها در پشتیبانی از رفع موانع واحدهای تولیدی شهرستان، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذران خوبی از جمله صنایع آهن و فولاد برای شهرستان جذب شده که نیاز است زمینه پشتیبانی در بحث زیرساخت‌ها برای این سرمایه‌گذاران فراهم شود و در جاهایی که نیاز به حضور بانک‌ها باشد، بانک‌ها آمادگی کامل را برای پشتیبانی داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha