• پنجشنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۸:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400032014342
  • خبرنگار : 50182

معاون استانداری کرمانشاه:

انتخابات باشکوه یکی از راه‌های قوی‌تر شدن کشور است/ همه مدیران باید پای کار بیاند

انتخابات باشکوه یکی از راه‌های قوی‌تر شدن کشور است/ همه مدیران باید پای کار بیاند

ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه برگزاری انتخابات باشکوه را یکی از راه های قوی تر شدن کشور عنوان کرد و افزود: در همین راستا تمام امکانات بسیج شده است.

حسین خوش اقبال در جلسه شورای اداری استان با اشاره به آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات گفت: در همین راستا از ماه‌ها پیش مقدمات برگزاری این رویداد در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم به نحو احسن برگزاری انتخابات را در استان داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مقدمات کارفراهم شده، گفت: مسئولیت برگزاری و اجرای انتخابات با وزارت کشور است، اما در این راستا نیازمند همکاری گسترده تمامی دستگاه ها هستیم.

خوش اقبال گفت: برابر قانون تمامی دستگاه ها موظف هستند امکانات و نیروهای خود را در اختیار برگزاری این رویداد قرار دهند.

وی افزود: در همین راستا مدیران کل باید امکانات و فضا را در اختیار ستادهای انتخابات شهرستان ها قرار داده و بر این موضوع نظارت داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه بیش از 40 هزار نفر اجرای انتخابات در استان را برعهده دارند، گفت: از همه مدیران و مسئولان انتظار داریم تمام همکاری را با مجریان انتخابات داشته باشند.

خوش اقبال با تاکید براینه تامین امکانات شعب اخذ رای برعهده دستگاهی است که آن شعبه را در اختیار ستاد انتخابات قرار داده گفت: در کنار تامین امکانات شعبه نیاز بسیاری به تامین خودرو وجود دارد که مدیران باید دراین زمینه هم همکاری داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر بی طرفی تمام مدیران و دستگاه ها در انتخابات پیش رو گفت: هیچ گونه امکانات دولتی نباید له یا علیه هیچ کاندیدایی به کار گرفته شود.

خوش اقبال تاکید کرد: هفت کاندیدای مورد تایید شورای نگهبان برای ما محترم هستند و تلاش ما این است که با بی طرفی زمینه را برای حضور باشکوه مردم در انتخابات فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مستکبران دنیا در برابر مردم و نظام ایران قد علم کرده اند، گفت: هر نوع حرکتی که باعث شود مردم از صندوق های رای دوری کنند جفا در حق ملت و نظام است و مدیران دراین زمینه باید هوشیار باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha