• پنجشنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400032014388
  • خبرنگار : 50189

رییس بسیج عشایری سپاه کرمان عنوان کرد

حضور بالای 90 درصدی عشایر در پای صندوق های رای در ادوار گذشته

حضور بالای 90 درصدی عشایر در پای صندوق های رای در ادوار گذشته

ایسنا/کرمان رییس بسیج عشایری سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: حضور عشایر پای صندوق های رای در ادوار گذشته بیش از 90 درصد بوده که نشان دهنده دلبستگی عشایر به انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار"هادی محمدی" صبح امروز 20 خردادماه در نشست سران طوایف عشایر استان کرمان با فرمانده سپاه ثارالله استان با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات با اشاره به رشادت های عشایر در دوران جنگ تحمیلی گفت: عشایر استان کرمان در دوران دفاع مقدس 950 شهید تقدیم کشور کردند.

 وی از 1230 شهید عشایر در استان کرمان سخن به میان آورد و بیان کرد: عشایر استان در عرصه امنیت کشور 164 شهید تقدیم کردند که در بین آنها چند تن از سران طوایف نیز بوده است.

رییس بسیج عشایری سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: عشایر استان این افتخار دارند که در امر دافع از حرم شهید سپهبد سردار سلیمانی و سردار محمدعلی الله دادی و همچنین یک شهید را تقدیم سلامت مردم کردند.

وی با اشاره به افتخارات دیگر جامعه عشایری استان کرمان اظهار کرد: در عرصه های علمی نیز شاهد کسب رتبه های برتر کنکور توسط این جامعه بزرگ بوده ایم.

محمدی خاطرنشان کرد: حضور عشایر پای صندوق های رای در ادوار گذشته بیش از 90 درصد بوده که نشان دهنده دلبستگی عشایر به انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسنا، "منظری توکلی" رییس دانشگاه آزاد واحد کرمان نیز در این جلسه گفت: در روز 28 خرداد شاهد حماسه ای دیگر از سوی ملت ایران خواهیم بود که برگ زرین دیگری در تاریخ ما می باشد و مردم حماسه ای جاوید می آفرینند.

وی راه نجات از بن بست های فعلی کشور را در حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح دانست و بیان کرد: علاج دردهای مزمن کشور از جمله فساد، فقر، گرانی، تورم، بیکاری و ... در حضور پرشور در انتخابات است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha