• دوشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400032417905
  • خبرنگار : 50403

زاکانی در گفت‌وگو با مردم آذربایجان شرقی:

تورم و فشار اقتصادی کمر مردم را شکسته است

تورم و فشار اقتصادی کمر مردم را شکسته است

ایسنا/آذربایجان شرقی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز مردم در فشار اقتصادی و معیشتی هستند و تورم، کمر مردم را شکسته است که دولت بنده این مشکلات را حل خواهد کرد چرا که دولت اصلاح و اقدام است نه دولت حرف و شعار.

علیرضا زاکانی امروز سه شنبه ۲۵ خرداد در برنامه تبلیغاتی شبکه استانی سهند، اقتصاد، مدیریت و مبارزه با مفاسد اقتصادی را از مهمترین برنامه دولت خود اعلام کرد و گفت: بنده حدود دو دهه است که تجربه‌ی برخورد با مفاسد را دارم و مفسدان در هر موقعیتی که بودند از بنده شکایت کردند، اما به لطف الهی سربلند بیرون آمدم و این رویه را در دولت خودم ادامه خواهم داد. 

وی افزود: متاسفانه دولت فعلی اشتباه بزرگی مرتکب شد و فکر کرد که مشکلات و کمبودهای کشور از طریق خارجی‌ها رفع می‌شود در حالیکه نباید از دشمنانمان انتظار داشته باشیم چرا که دشمن، مسلما دشمنی خواهد کرد و این ما هستیم که باید عقل داشته و به کمک آن‌ها چشم ندوزیم.

زاکانی خاطرنشان کرد: بنده در دولت احتمالی ام این نگاه را تغییر  داده و بر ظرفیت‌ها و استعدادهای بیشمار داخلی تکیه خواهم کرد.

وی اضافه کرد: ما تلاش خواهیم کرد تا معنویت، عقلانیت، عدالت و خلاقیت را در جامعه گسترش داده و ایران را در جهان سرآمد و سربلند کنیم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امروز به قشرهای مختلف، صنوف، جوانان، مردان، زنان و اقوام ظلم می‌شود، اما آقای رئیس جمهور می‌گوید «همه چیز خوب است» انگار یا در خواب است و یا خودش را به خواب زده است.

وی با اشاره به اینکه مناطقی در کشور از موهبتهای خدادادی مانند نفت و معادن بی بهره مانده اند، گفت: در دولت بنده هر ۴۵۲ شهرستان ، محور حرکت کشور بوده و تمرکززدایی جزو راهبردهای دولت اصلاح و اقدام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اقوام کشورمان مانند فرش در هم تنیده هستند که جذابیت های ایران را به تصویر می کشند و دولت بنده به همه اقوام توجه ویژه خواهد کرد.

زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بی بدیل آذربایجان شرقی در پیشرفت کشورمان گفت: آذربایجان همواره مایه‌ی افتخار ایران در همه زمینه ها بوده است و ما خودمان را مدیون آذربایجانی های عزیز می دانیم.

وی در پایان کمبود امکانات گردشگری و اقامتی، کشاورزی سنتی و فن آوری قدیمی، بی بهره ماندن استان از موهبتهای معادن و جنگلها، به حال خود رهاشدن طرح انتقال آب ارس به دشت مرند، شبستر و تبریز  را از مشکلات آذربایجان شرقی دانست و قول داد در صورت رئیس جمهور شدن آنها را حل کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha