• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400032619353
  • منبع : نمایندگی اردبیل

امام جمعه اردبیل:

انتخابات بزرگترین تکریم ملت است

انتخابات بزرگترین تکریم ملت است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انتخابات بزرگترین تکریم ملت است و همه باید در این عرصه مشارکتی جدی و فعال داشته باشیم.

آیت‌الله سید حسن عاملی ۲۶ خرداد در دیدار جمعی از مسئولان شهرستان اردبیل اظهار کرد: همه دشمنان و دوستداران نظام اسلامی چشم به همت و اراده ملت در ۲۸ خرداد برای حضور در پای صندوق‌های رأی دوختند تا بار دیگر نمایشی از عزت و عظمت ملت ایران را به عینه ببینند.

وی با دعوت از آحاد مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در روز جمعه تصریح کرد: انتخابات اصلی‌ترین عنصر در اقتدار ملی و نمایش حاکمیت کشورمان در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی است که یک ملت از طریق انتخاب خود حساس‌ترین مناصب و مدیریت‌ها را به دست افرادی شایسته و صالح می‌سپارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اگر مشارکت مردم در این عرصه به صورت آگاهانه اتفاق نیفتد، ممکن است کشور در مسیر خطا و اشتباه راه برود که ضروری است با آگاهی و هوشیاری همه مردم در عرصه انتخابات حضور پیدا کرده و با بصیرت تمام به صالح‌ترین و شایسته‌ترین افراد و کاندیداها رأی بدهند.

عاملی افزود: هیچ نظامی در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران حامی و طرفدار برگزاری انتخابات آزادانه و شفاف نبوده به طوری که بعد از ۴۲ سال در همه عرصه‌ها انتخابات برگزار و رأی و نظر مردم در سرنوشت کشور حاکم بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه سرمایه بزرگی است که همه باید قدردان آن باشیم و در این زمینه شایسته است از ظرفیت مردم همچنان برای اقتدار و عظمت کشور استفاده کرده و به نوعی به قدرت بالندگی و نرم نظام کمک کنیم.

عاملی اضافه کرد: عده‌ای با تبلیغات کور سعی می‌کنند تا با تحریم انتخابات دست در دست دشمنان در مسیری گام بردارند که خواسته و اراده ملی نیست که ضروری است آحاد جامعه با انتخابی آگاهانه در ۲۸ خرداد راه چنین توطئه‌هایی را سد کرده و به نوعی آنها را خنثی کنند.

وی بیان کرد: ملت ایران بعد از قرن‌ها در حال حاضر و به برکت انقلاب اسلامی در چینش ملت‌ها و دولت‌ها جایگاه واقعی خود را پیدا کرده و ضروری است همین قدرت، صلابت و اقتدار حفظ شده و با حضور در صحنه انتخابات بار دیگر نمایشی از صلابت و عظمت این ملت به در معرض دید قرار گیرد.

وی حضور در انتخابات را وظیفه‌ای ملی، شرعی و عقلانی توصیف کرد و ادامه داد: هر چقدر حضور آگاهانه و گسترده باشد در حقیقت توطئه دشمنان خنثی و حرکت آنها به یأس و ناامیدی تبدیل خواهد شد.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: باید به احیای غرور مقدس ملت ایران در صحنه انتخابات کمر همت ببندیم تا دشمنان بار دیگر نتوانند در مسیر طمع و اندیشه‌های خام خود گام بردارند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha