• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1400032619596
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

کاندیداها نباید برای کسب رأی سیمای شهر را خراب کنند

کاندیداها نباید برای کسب رأی سیمای شهر را خراب کنند

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: همه وظیفه دارند در برگزاری و مشارکت در آن به خوبی عمل کنند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۲۶ خرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان باتاکید براینکه انتخابات در نظام اسلامی مسأله بسیار مهمی است که همه وظیفه دارند در برگزاری و مشارکت در آن بخوبی عمل کنند، اظهار کرد: همه باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب افراد صالح برای حل مشکلات کشور  تلاش کنیم.

وی ضمن اشاره به نحوه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا گفت: تبلیغات نامزدها باید بر اساس اخلاق و شئونات نظام اسلامی باشد. اجرای کنسرت های موسیقی و رفتارهای نامتعارف برای تبلیغات و کسب رأی قابل قبول نیست.

امام جمعه ارومیه افزود: مردم باید آگاهانه و بر اساس برنامه ها و عملکرد ها به اشخاص رأی دهند نه برای کنسرت موسیقی برگزار کردن و شام و ناهار دادن.

وی با بیان اینکه نصب پوسترها و بنرها در معابر و دیوارهای شهری و تابلو های رانندگی باعث زشت شدن چهره شهر شده است، گفت: نصب عکس و پوستر به در و دیوار شهر کار غلطی است و کاندیداهایی که مدعی آبادانی شهر هستند نباید برای کسب رأی سیمای شهر را خراب کنند.

در این دیدار عتباتی مدیر کل دادگستری استان نیز  که برای نخستین با پس از انتصاب در این جلسه حضور داشت به اهمیت انتخابات اشاره کرد و انتخاب افراد صالح و اجرای طرح های مناسب در مسیر توسعه شهری را یکی از عوامل مهم در کاهش آسیب های اجتماعی و جرایم عمومی عنوان کرد. 

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی جایگاه مهمی برای حل معظلات فرهنگی و قضایی در استان دارد.

در ادامه آقازاده شهردار ارومیه نیز با اشاره به تلاش های صورت گرفته در خصوص احداث یادمان های دفاع مقدس به تلاش های پرسنل شهرداری در برگزاری انتخابات نیز اشاره کرده و از رفتار برخی از نامزد های شورای شهر که با نصب پوستر در معابر شهری باعث نامطلوب شدن سیمای شهر شدند انتقاد کرد. 

به گزارش ایسنا، تعیین اولویت های فرهنگی در استان برای سال۱۴۰۰، پیگیری  و اجرای مصوبات پیشین شورای فرهنگ عمومی، رسیدگی به تخلفات انتخاباتی نامزد های انتخاباتی، هزینه کرد سازمان برنامه و بودجه در حوزه دفاع مقدس، بزرگداشت حماسه جنگ چالدران و لزوم توجه به آن از سایر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha