• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400032619611
  • خبرنگار : 50051

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در گلستان:

دکتر جلیلی از مشکلات و دغدغه‌های گلستان به‌خوبی آشناست

دکتر جلیلی از مشکلات و دغدغه‌های گلستان به‌خوبی آشناست

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در گلستان گفت: طی هشت سال گذشته کارشناسان مختلف مشکلات و دغدغه‌های منطقه را به دکتر جلیلی انتقال دادند و مطالعات کافی روی آنها انجام شد.

محمد اسدالله پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آقای جلیلی برنامه دولت برای آینده کشور را با توجه به شرایط تحریم چیده شده و در این راستا از ظرفیت نخبگان استفاده کرده است. ایشان آمادگی کامل را برای حل مشکلات دارند و به هیچ عنوان نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه امورات اجرایی کشور دست رئیس‌جمهور است، افزود: بدون شک تمامی اختیاراتی که در قانون برای رئیس‌جمهور در نظر گرفته شده لازم اجراست.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در گلستان با اشاره به شعار سال به‌عنوان "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها " خاطرنشان کرد: آقای جلیلی اعتقاد دارند کشور نه‌تنها باید اداره شود بلکه باید به سمت جهش برود و زمینه‌ای فراهم شود که کشور سرآمد باشد.

اسدالله پور با بیان اینکه دولت آینده باید در زمینه‌های سیاست، اقتصاد، امنیت و معیشت برنامه‌ریزی داشته باشد، گفت: آقای جلیلی به‌واسطه اینکه ۸ سال تمرین دولت داری کرده است، توانمندی لازم را برای اداره کشور و به ثمر رساندن شعار امسال کشور را دارد.

وی یادآور شد: کارشناسانی که در طول این سال‌ها به‌خصوص طی هشت سال گذشته به‌واسطه "دولت سایه " با دکتر جلیلی همراه بودند، اطلاعات کافی شامل مسائل، مشکلات و دغدغه‌های منطقه را به اطلاع ایشان رساندند. برای نمونه موضوع شیلات و صیادان بندر ترکمن، اختصاصاً در دولت سایه بررسی شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در گلستان خاطرنشان کرد: موضوعات مرتبط با کشاورزی، صنایع مربوط به معادن، گردشگری و همسایگی استان گلستان با کشورهای آسیای میانه از جمله برنامه‌هایی است که آقای جلیلی از نزدیک با آنها درگیر بوده و تیم ایشان مطالعات کافی بر روی آنها داشته است.

اسدالله پور خاطرنشان کرد: ضمن دعوت مردم به مشارکت در انتخابات ۲۸ خردادماه، از آنها می‌خواهم با مطالعه کافی کاندیدای مورد نظرشان را انتخاب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha