• پنجشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400032719952
  • خبرنگار : 50176

استاندار لرستان:

افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد

افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه بهره‌گیری شود.

سید موسی خادمی در حاشیه جلسه شورای اداری لرستان با اشاره به اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است، اظهار کرد: شورای اداری استان در آستانه برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خردادماه، برگزار شود.

وی کمک به افزایش مشارکت در انتخابات را یک وظیفه دانست و تصریح کرد: اعضای شورای اداری استان با آمادگی کامل و با بهره‌گیری از تمامی تجهیزات و امکانات انتخابات ۲۸ خردادماه را برگزار خواهند کرد و همه جوانب برای حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی مهیا شده است.

استاندار لرستان ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات، افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه مهم است و از مردم می‌خواهیم با حضور خود در ساعات آغازین روز انتخابات در شعب اخذ رأی، در این امر ملی مشارکت کنند.

خادمی خاطرنشان کرد: در روز انتخابات به لحاظ مباحث بهداشتی همه جوانب و پروتکل‌ها به‌خوبی تمهید شده و هیچ مشکلی در این زمینه برای مردم وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را در اختیار انتخابات قرار دهند.

استاندار لرستان با اشاره به موضوعات مرتبط با اعتبارات و بودجه جاری در استان، اضافه کرد: با توجه به اینکه فرصت جذب اعتبارات سال ۹۹ تا پایان تیرماه جاری است، دستگاه‌های اجرایی نسبت به تسریع در جذب این اعتبارات اقدام کنند و برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه انجام دهند.

خادمی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم برای جذب آن دسته از ردیف‌های بودجه‌ای که باید از طریق سازمان‌های مبدأ صورت گیرد را پیگیری کنند و قرار گرفتن در روزهای پایانی دولت تأثیری بر اراده مدیران در انجام وظایف نداشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha