• شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۰:۱۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400032921487
  • خبرنگار : 50227

/انتخابات ۱۴۰۰/

افزودن شعب سیار به شعب دارای ازدحام در خوزستان / شمارش آرای شوراها پس از آرای ریاست جمهوری

افزودن شعب سیار به شعب دارای ازدحام در خوزستان / شمارش آرای شوراها پس از آرای ریاست جمهوری

ایسنا/خوزستان رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به ادامه روند رای‌گیری گفت: به فرمانداران تاکید شده است که شعب سیار به شعبی که دارای ازدحام هستند افزوده شوند تا کار رای‌گیری با سرعت بیشتری در شعب انجام شود.

رضا نجاتی در پایان جلسه شورای تامین خوزستان که شامگاه (۲۸ خردادماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از حضور مردم پای صندوق‌ها و عظمتی که امروز توسط آن‌ها در خوزستان خلق شد، تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در شعب اخذ رای ابتدا شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود و پس از پایان شمارش انتخابات ریاست جمهوری، شمارش آرای شوراها در شعب اخذ رای آغاز خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: در جلسه شورای تامین استان خوزستان بنا شد که با توجه به اینکه شمارش آرا تا روز بعد ادامه خواهد داشت، همه اعضای شعب و هیات‌های نظارتی که در شعب اخذ رای مشغول به فعالیت هستند، روز شنبه جزو ماموریت آن‌ها محسوب شود و روز یکشنبه را نیز این اعضا می‌توانند استراحت کنند و جزو ماموریت‌شان به حساب خواهد آمد.

نجاتی عنوان کرد: روز یکشنبه برای کارمندان ادارت که در شعب اخذ رای فعالیت داشته‌اند غیبت به حساب نخواهد آمد و ماموریت محاسبه می‌شود.

وی با اشاره به ازدحام در برخی از شعب اخذ رای در خوزستان گفت: بنا بر تصمیمات اتخاذشده، کار رای‌گیری به صورت دستی و الکترونیکی در این شعب انجام خواهد شد. به فرمانداران تاکید شده است که شعب سیار به شعبی که دارای ازدحام هستند افزوده شوند تا کار رای‌گیری با سرعت بیشتری در شعب انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان در خصوص علت تاخیر آغاز رای گیری در برخی از شعب اخذ رای در خوزستان خاطرنشان کرد: ۴ هزار و ۱۸۳ شعبه در خوزستان وجود داشت و برای هر شعبه یک کارت احراز هویت از طریق ستاد انتخابات در نظر گرفته شد. پنجشنبه شب محموله کارت‌های احراز هویت به استان خوزستان رسید اما ۳۵۹ کارت ارسال نشده بود. در این زمینه با پیگیری‌های انجام شده از ستاد انتخابات کشور، با اولین پرواز در ساعت ۵:۳۰ صبح جمعه این کارت‌های باقی مانده وارد استان شد.

وی افزود: پس از ارسال این کارت‌ها به استان خوزستان، تکمیل سیستم‌ها اندکی زمان برد و این مساله باعث شد که در برخی از شعب، شاهد دیر آغاز شدن روند رای‌گیری باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha