• دوشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400033123401
  • منبع : نمایندگی اردبیل

استاندار اردبیل:

ورزشکاران جبهه مقاومت سازش‌ناپذیری با اسرائیل را به نمایش گذاشتند

ورزشکاران جبهه مقاومت سازش‌ناپذیری با اسرائیل را به نمایش گذاشتند

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: ورزشکاران جبهه مقاومت با مردانگی و رشادت سازش‌ناپذیری ملت ایران را با رژیم جعلی صهیونیسم به نمایش گذاشتند.

اکبر بهنام‌جو ۳۱ خرداد در آیین تجلیل از ورزشکاران جبهه مقاومت در اردبیل اظهار کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران در ۴۲ سال اخیر به رسمیت نشناختن رژیم جعلی صهیونیسم و مبارزه با غاصبان سرزمین فلسطین است تا حقانیت و اصالت مردم فلسطین را به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران کشورمان و استان اردبیل نیز همواره از رویارویی با حریفان رژیم غاصب صهیونیستی دوری کرده و با این کار در حقیقت کمر غاصبان صهیونیستی را شکسته و به نوعی به این غصب تاریخی اعتراض کردند.

استاندار اردبیل گفت: در سطح جهانی و بین‌المللی ورزشکاران کشورمان با این اقدام تاریخی در حقیقت سعی کردند تا پیام جمهوری اسلامی ایران را در دفاع از مظلومان و ستیز با غاصبان به خوبی به نمایش گذاشته و اعلام کنند هرگز جبهه مقاومت توان و ایستادگی خود را از دست نخواهد داد.

بهنام‌جو با قدردانی از ورزشکاران استان اردبیل که در جبهه مقاومت سعی کردند تا آرمان‌های ارزشی و روحیه پهلوانی را حفظ کرده و تداوم ببخشند، افزود: انتظار می‌رود ورزش و جوانان و سایر مجموعه‌ها از چنین ورزشکارانی که مدال رنگین خود را به خاطر حفظ حرمت فلسطین از دست دادند، حمایت کنند.

در این مراسم فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز خاطر نشان کرد: تقویت جبهه مقاومت با این اقدامات و کارهای ارزشمند انجام می‌شود که ورزشکاران کشورمان و استان اردبیل با صلابت تمام حاضر نشدند با حریفان رژیم صهیونیستی رقابت کرده و حتی به خاطر این روحیه پهلوانی مدال‌های رنگارنگ را نادیده گرفتند.

سردار جلیل بابازاده اضافه کرد: این خود بزرگترین حمایت از مردم فلسطین و مظلومان تاریخ است که برای همیشه به نیکی و خوبی از آن یاد خواهد شد.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از چند ورزشکار جبهه مقاومت که حاضر به رویارویی با حریف اسرائیلی نشدند، تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha