• چهارشنبه / ۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400040201308
  • خبرنگار : 50180

مدیرکل غله کرمانشاه:

پرداخت کامل مطالبات گندمکاران کرمانشاه/ پرداخت سریع مطالبات را در برنامه داریم

پرداخت کامل مطالبات گندمکاران کرمانشاه/ پرداخت سریع مطالبات را در برنامه داریم

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از پرداخت کامل مطالبات گندمکارانی که تا 10 روز گذشته محصول خود را تحویل مراکز خرید داده اند، خبر داد.

ماشاءاله ارویسی گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون بیش از 121هزار و 267 تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان خریداری شده که از این مقدار بیش از 70 هزار و 403 تن بصورت تضمینی و بیش از 50 هزار و 863 تن نیز بصورت توافقی تحویل شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: این مقدار خرید تضمینی گندم در حال حاضر توسط شش مرکز دولتی، 32 سیلوی بخش خصوصی و پنج مرکز مباشر تعاونی روستایی  با نرخ مصوب 50 هزار ریال به ازای هر کیلوگرم گندم صورت گرفته است .

ارویسی تعداد کل مراکز خرید تضمینی سطح استان را 61 مرکز شامل هفت مرکز دولتی، 40 سیلوی بخش خصوصی و 14 مرکز مباشرین تعاونی روستایی اعلام کرد و اظهار داشت: به استثنای شهرستان سنقر و کلیایی که هنوز برداشت گندم آغاز نشده، تمامی مراکز خرید تضمینی در سطح استان فعال و آماده دریافت محموله های گندم کشاورزان هستند.

این مقام مسئول همچنین در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان هم استانی نیز اظهار داشت: خوشبختانه تمامی کشاورزانی که تا تاریخ 23 خرداد ماه گندم خود را تحویل مراکز خرید تضمینی داده اند مطالبات خود را دریافت کرده اند.

وی افزود: با تلاش همکاران ما در مجموعه شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تا کنون بیش از 105 میلیارد و 485 میلیون تومان از طریق بانک عامل به حساب کشاورزان کرمانشاهی واریز شده است.

ارویسی از کشاورزان درخواست کرد حتما در زمان مراجعه به مراکز خرید تضمینی، ضمن در دست داشتن کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی فعال به نام خود، از ثبت نام خود در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی نیز اطمینان حاصل کنند تا در پرداخت مطالباتشان خللی ایجاد نشود .

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha