• پنجشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400040302081
  • منبع : نمایندگی قزوین

سولفاته شدن در باتری‌های خودرویی و باتری‌های UPS

سولفاته شدن در باتری‌های خودرویی و باتری‌های UPS

ایسنا/قزوین ساده‌ترین روش برای از بین بردن سولفاته سر باتری‌ها، استفاده از آب جوش است. سرباتری‌ها را با آب جوش تمیز کنید، روی آن‌ها گریس زده تا اتصالی با هوای محیط اطراف نداشته باشد.

بنا بر اعلام امداد باتری، یکی از عوامل خرابی باتری ماشین، سولفاته شدن باتری خودرو است. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که باتری حداکثر شارژ مورد نیاز خود را دریافت نکند. این اتفاق باعث کاهش چشمگیر طول عمر باتری می‌شود. این اتفاق به دلیل واکنش بین بخار آب و آب باتری است.

در این حالت عملیات شارژ باتری با اختلال مواجه می‌شود و صفحات باتری کم کم از بین می‌روند و پدیده سولفاسیون باتری خودرو خود را به شکل سولفات شدن سرباتری نشان می‌دهد.

ساده‌ترین روش برای از بین بردن سولفاته سر باتری‌ها، استفاده از آب جوش است. سرباتری‌ها را با آب جوش تمیز کنید، روی آن‌ها گریس زده تا اتصالی با هوای محیط اطراف نداشته باشد.

زمانی سولفاته شدن در باتری خودرو شما اتفاق افتاد، باتری خودرو شما قطعاً در آینده نزدیک نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. شرکت امداد باتری کهن به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی یک جستجو ساده در سایت صبا باتری، باتری مورد نظر خود را خریداری کنید.

شرکت امداد باتری کهن، نمایندگی رسمی صبا باتری در شهر تهران است که با بیش از هفت سال سابقه درخشان در زمینه فروش باتری صبا، بهترین گزینه برای تهیه باتری مد نظر شماست. برای نمونه باتری صبا قالب L۳ همان ۶۶ و ۷۴ آمپر، به عنوان باتری سمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این باتری‌ها با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند بسیار مورد توجه خریداران عزیز قرار گرفته‌اند.

نمونه دیگر باتری صبا قالب L۲ یا همان باتری‌های ۵۰، ۵۵ و ۶۰ آمپر که به‌عنوان باتری تیبا قابل استفاده است و پرفروش‌ترین باتری در بین باتری‌های خودرویی است زیرا در کارخانه به‌عنوان باتری فابریک در تولید خودروها به کار می‌رود.

ضمناً باید توجه داشت باتری  UPS صبا، با توجه به تکنولوژی منحصربه‌فردی که دارند، خیلی کم دچار سولفاته می‌شود و در مقابل این آسیب تا حد زیادی ایمن هستند. اما به‌هرحال هر دو باتری UPS صبا و باتری خودرویی صبا، نیاز به نگهداری دارند تا طول عمر مفید و کافی داشته باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha