• شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۸:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400041208566
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

موتورسواران زورگیر طی کمتر از ۲ ساعت دستگیر شدند

موتورسواران زورگیر طی کمتر از ۲ ساعت دستگیر شدند

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با وقوع ۵ فقره زورگیری از شهروندان توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت تریل در شهرستان بیرجند، سارقان کمتر از ۲ ساعت در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: سحرگاه امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری از ۵ شهروند که در حال پیاده روی در شهرستان بیرجند بودند؛ بلافاصله مأموران پلیس به محل اعلامی اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: حضور مأموران پلیس در محل سرقت‌ها و گزارش آنان حاکی بود که ۲ راکب یک دستگاه موتورسیکلت تریل با شناسایی شهروندان در نقاط خلوت و تاریک، در ساعات پایانی شب آنان را طعمه قرار داده و اموال آنان را با توسل به زور سرقت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران با اعلام مشخصات افراد زورگیر به مرکز پیام، به گشت زنی در همان محدوده پرداختند و لحظاتی بعد افراد زورگیر را در سه راهی خیابان معلم بیرجند شناسایی کردند.

فرشید تصریح کرد: مأموران به راکبان موتورسیکلت دستور ایست دادند که نامبردگان با مشاهده مأموران پلیس متواری شدند ولی با قدرت بالای مانور عملیاتی پلیس، هر ۲ متهم ۱۸ و ۳۴ ساله دستگیر شدند و موتورسیکلت آنان توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس امنیت و آرامش شهروندان است و افراد شرور بدانند که پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی، طبق قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

فرشید از شهروندان درخواست کرد از ترددهای غیر ضروری در ساعات پایانی شب و نقاط خلوت خودداری کنند و در صورت مشاهده افراد و خودروهای مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha