• پنجشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400041712355

شهردار یزد:

تلاش داریم فعالیت های مشترک بین پلیس و شهرداری را به بهترین امر ممکن انجام دهیم

تلاش داریم فعالیت های مشترک بین پلیس و شهرداری را به بهترین امر ممکن انجام دهیم

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان گفت: شهرداری در بحث‌ها و موضوعات مختلف از جمله روانسازی ترافیک، رفع نقاط حادثه‌خیز و دیگر مسائل همکاری و تعامل خوبی را با پلیس یزد داشته است.

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» اظهارکرد: شهرداری‌ها ماموریت‌های مختلفی را در سطح شهر انجام می‌دهند و در بحث پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی نیز اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: شهرداری یزد در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و خانواده به خوبی ورود پیدا کرده و ماموریت‌های این سازمان سنگین و گسترده است.

وی تصریح کرد: شهرداری در بحث‌ها و موضوعات مختلف از جمله روانسازی ترافیک، رفع نقاط حادثه خیز همکاری و تعامل خوبی را با پلیس یزد داشته است.

همچنین در این دیدار «جمال‌الدین عزیزی» شهردار یزد ضمن قدردانی از سردار بهدانی فرد و نیروهای انتظامی استان یزد به خاطر وجود امنیت مطلوب در سراسر استان، گفت: از اینکه پلیس در این روز خدمتگزاران شهر را فراموش نکرده تشکر می‌کنم.

شهردار یزد تصریح کرد: من به عنوان یک شهروند یزدی از فضایی که پلیس استان یزد برای امنیت خاطر و احساس امنیت شهروندان فراهم کرده قدردانی می‌کنم.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، عزیزی تصریح کرد: دستگیری جنایتکاران در کمتر از ۲۴ ساعت توسط کارآگاهان زبده پلیس یزد باعث دلگرمی و ارتقای احساس امنیت و آرامش مردم یزد شده است.
عزیزی در پایان افزود: تلاش داریم فعالیت های مشترک بین پلیس و شهرداری را به بهترین امر ممکن انجام دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha