• یکشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400042014018
  • خبرنگار : 50182

با گذشت چند روز از افتتاح

درهای "پارکِ بانوان" کرمانشاه بسته است!

درهای "پارکِ بانوان" کرمانشاه بسته است!
عکس تزیینی است

ایسنا/کرمانشاه صبح یک روز تابستانی راهی "پارکِ بانوان" می شوم. پارکی که بعد از سالها چشم انتظاری دو هفته پیش با حضور معاون وزیر کشور، استاندار، شهردار و جمعی از مسئولین استان به بهره برداری رسید.

نزدیکی پارک که می رسم دیوارهای آن خودنمایی می کند، اما خبری از بانوان در آن اطراف نیست. خلوتی پیاده راه منتهی به پارک آن هم در این ساعت روز قدری عجیب است، قدری که نزدیک می روم علت این خلوتی مشخص می شود. درهای پارک بانوان بسته است!

نزدیک‌تر می روم، چند کارگر ورودی درهای بسته پارک بانوان ایستاده اند و هرکدام نوبتی دَر می زنند و داخل پارک می روند، از رفت و آمدهاشان و ابزارآلاتی که دستشان گرفته اند مشخص می شود داخل پارک خبرهایی است و هنوز کارهای نیمه تمامی مانده که باید انجام شود.

سراغ یکیشان می روم. تمایلی به حرف زدن ندارند و با اشاره دست، سرکارگر را نشان می دهد. سراغ سرکارگر می روم و از چرایی تعطیلی پارک می پرسم، روی خوشی برای حرف زدن ندارد و با لحن کلافه ای می گوید: سرویس‌های بهداشتی مشکل آب دارند، نمی شود که زن و بچه مردم بیایند اینجا و از سرویس بهداشتی استفاده نکنند.

می گویم مگر نباید این کارها را قبل از افتتاح انجام می دادید، لحن کلامش را عوض می کند و می گوید: سرویس بهداشتی دارد، اما مشکل اصلی متصدی پارک است که نداریم و بعد هم انگار که نباید حرفی زده باشد سرش را سمت دیگر می گیرد و می گوید: مسئولش آنجاست بروید با خودش حرف بزنید. سراغش می روم و از تعطیلی پارک می پرسم که می گوید پارک تعطیل نیست!

می گویم پس چرا درهایش بسته و هیچ کس اجازه ندارد داخل برود. می گوید مشکل فاضلاب سرویس های بهداشتی است، وگرنه پارک کامل است و بانوان الان می توانند ورزش و تفریح کنند، می گویم خب چرا کار سرویس های بهداشتی را قبل از افتتاح انجام ندادید که بانوان الان بتوانند از پارک استفاده کنند، بعد انگار یاد چیزی افتاده باشد، گفت: نه، مسئله اصلی اینها نیست، مسئله این است که متصدی خانم برای پارک نداریم.

می گویم یعنی قبل از افتتاح و دو هفته بعد از آن هنوز متصدی خانم برای پارک پیدا نکرده اید که با لحن طلبکارانه ای می گوید: آقا که نمی تواند داخل پارک برود باید متصدی خانم باشد، متصدی بیاید مستقر شود پارک آماده است و اینکه طی این مدت متصدی پیدا نشده من مسئولش نیستم.

مشکل آب و فاضلاب سرویس های بهداشتی را که گفته یادآور می شوم که همه چیز را منکر می شود! و می گوید: نه مشکلی ندارند همه چیز آماده است. اگر متصدی خانم بیاید هیچ مشکلی نیست و الان هم پارک تعطیلی نیست!

...درهای بسته پارک و رفت و آمد مکرر کارگران اما حرف هایش را به کلی نقض می کند و من که بعد از مدت ها و بعد از سالها چشم انتظاری آمده بودم سری به پارک بانوان شهرم بزنم را دست از پا دراز تر از راه رفته برمی گرداند....

به گزارش ایسنا، پارک بانوان کرمانشاه 10 تیرماه امسال به همراه چند پروژه دیگر شهرداری کرمانشاه به بهره برداری رسید. پارکی با مساحت 7300 مترمربع که قرار بود فضای تفریح و ورزش و سرگرمی بانوان در آن مهیا شود.

از فضای محدود پارک و نبود وسایل و امکانات تفریح و سرگرمی چندان در آن که بگذریم، اما همین فضای محصور شده و سرسبز و راحت هم می تواند برای ساعاتی حال و هوای بانوان شهرمان را عوض کند، به شرط آنکه درهایش به روی بانوان بسته نباشد!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha