• سه‌شنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400042216014
  • منبع : نمایندگی ایلام

رئیس جدید پلیس آگاهی استان ایلام معارفه شد

فرمانده انتظامی ایلام: برای تحقق جامعه محوری پلیس تلاش می‌کنیم

فرمانده انتظامی ایلام: برای تحقق جامعه محوری پلیس تلاش می‌کنیم

ایسنا/ایلام  فرمانده انتظامی استان گفت: ناجا به عنوان مأمن و پناهگاهی محکم برای آحاد جامعه است که در سایه آن شهروندان احساس امنیت و آرامش دارند. 

سردار"دلاور القاصی مهر"درمراسم تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم پلیس آگاهی استان، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات مردم، پاسخگویی صریح و روشن، خوش خلقی و خوش رویی کارکنان باعث ایجاد رضایتمندی مردم و جلب اعتماد عمومی می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه عرصه انتظامی، عرصه علم و عمل است، یک مدیر و فرمانده شایسته  انتظامی، باید هر دو خصیصه را داشته باشد تا بتواند فردی موفق در حوزه فرماندهی باشد.

فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه عملکرد پلیس در نگاه و منظر عام جامعه، بازتاب های متفاوتی دارد،و می توان به عنوان یک الگوی رفتاری ماندگار تبدیل شود، گفت: ارتقاء معرفت دینی و استاندارد سازی رفتار کارکنان باید در دستور کار مدیران و فرماندهان باشد.

سردار القاصی مهر،در بخش دیگری از سخنان خود،حفظ امنیت، خدمت رسانی و رعایت حقوق شهروندی را از مهمترین وظایف پلیس دانست ،گفت: باید اقدامات ما با تکیه بر برنامه ریزی های جامع، اثربخش، کیفی و منطبق با اهداف سازمانی انجام، بطوریکه احساس امنیت و آرامش را در مردم افزایش داده و بهبود امور اداری را به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: تقویت تعاملات دو جانبه مردم و دستگاه ها با نیروی انتظامی در روند دستیابی به امنیت توسعه یافته و پایدار نقش مهمی دارد و برای تحقق جامعه محوری پلیس باید این تعاملات تقویت شوند.

فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک هدیه الهی  است ، گفت: مقابله با قاچاق کالا و ارز، موادمخدر، سلاح و مهمات، ناهنجاری های اجتماعی ،جمع آوری معتادان متجاهر، پیشگیری از جرائم سرقت ،کلاهبرداری  و... از اولویت های نیروی انتظامی استان است.

  وی یادآور شد: برای سرعت در مسیر بالندگی و اقتدار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می بایست همه ما با پیروی از ولایت فقیه، ارتقاء روحیه جهادی و انقلابی ، در مسیر خدمت گذاری گام برداشته و افق و چشم انداز جمهوری اسلامی ایران را پیش برده و از آن پاسداری کنیم.

 در این مراسم از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی سرهنگ "علی مهری" قدردانی و طی حکمی سرهنگ" خداداد رشیدی "به عنوان رئیس جدید پلیس آگاهی استان ایلام معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha