• شنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400050905688
  • خبرنگار : 50022

انسولین تولید داخل تا پایان مرداد به بازار می‌آید

انسولین تولید داخل تا پایان مرداد به بازار می‌آید

ایسنا/البرز سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از تولید انسولین برای اولین بار در کشور، توسط بخش خصوصی در شهرستان نظرآباد تا پایان مرداد خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از کانال اطلاع‌رسانی علی حدادی، وی با حضور میدانی در روستاهای بالاطالقان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان و استان گفت: بازدیدهای میدانی از روستاها با هدف تصمیم گیری آگاهانه برای رفع مشکلات مردم صورت می‌گیرد.

وی ضمن اشاره به این موضوع که پیگیری مطالبات مردم از تریبون مجلس، از وظایف نمایندگان است بیان کرد: طی ۱۴ ماه گذشته، بنده ۹۱ دقیقه صحبت و تذکر از تریبون مجلس داشته‌ام.

وی در ادامه افزود: یکی از تذکرات در خصوص جاده هشتگرد به طالقان بود که ضمن بیان این مطلب که جانمایی این جاده به درستی انجام نشده بود، اما با توجه به هزینه‌های هنگفتی که این پروژه به‌ دنبال داشته و تعداد سال‌هایی که این پروژه در حال انجام بوده است، بناشد که در ایمن سازی و رفع مشکلات و خطرهای این جاده نهایت دقت و بررسی علمی و کارشناسی‌های تخصصی صورت گیرد.

حدادی گفت: با پیگیری‌هایی که در جذب اعتبارات از وزارت نفت داشتیم، گازرسانی به تعدادی از روستای طالقان تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ ضمن اشاره به بودجه۱۴۰۰ و ایرادات آن از جمله اعداد و ارقام پنهان و ابهامات زیاد در آن اظهار کرد: به رغم ظرفیت‌های عظیم صنعتی و کشاورزی و خصوصا در بخش پزشکی و دارویی ِدر استان البرز  در این لایحه، بودجه مناسبی برای استان البرز درنظر گرفته نشده بود که با رد و اصلاح آن توانستیم ضمن دفاع از بودجه کل کشور از بودجه این استان دفاع و بخشی از کمبودها را جبران نماییم.

در پایان همچنین، حدادی از وعده مسرت بخش تولید انسولین برای اولین بار در کشور، توسط بخش خصوصی در شهرستان نظرآباد، تا پایان مرداد خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha