• شنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400051610803
  • منبع : نمایندگی اردبیل

استاد فاضل دانشگاه محقق اردبیلی براثر کرونا درگذشت

استاد فاضل دانشگاه محقق اردبیلی براثر کرونا درگذشت

ایسنا/اردبیل علی غفاری استاد فاضل و دانشمند گروه ادیان و عرفان دانشگاه محقق اردبیلی بر اثر درگذشت.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، علی غفاری استاد فاضل و دانشمند گروه ادیان و عرفان دانشگاه محقق اردبیلی درگذشت.

بر همین اساس منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پی درگذشت دکتر علی غفاری عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: باخبر شدیم چراغِ پرنورِ عمر آقای دکتر "علی غفاری" عضو محترم هیات علمی گروه ادیان و عرفان دانشگاه محقق اردبیلی، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به خاموشی گرایید و این استاد گرانقدر از جمع دانشگاهیان فرهیخته پر کشید. 

فقدان این استاد فرزانه موجب تاثر و تاسف شد. این ضایعه جانسوز را به جنابعالی، خانواده مکرم ایشان، همکاران، دانشجویان و جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض می‌نمایم و از پروردگار سبحان برای آن عزیز از دست رفته، رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.

همچنین عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی طی پیامی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفت و افزود: خبر ناگوار درگذشت دکتر علی غفاری، استاد فرهیخته و فاضل دانشگاه محقق اردبیلی موجب تأثر فراوان شد. استاد فرزانه و متواضع رشته ادیان و عرفان، از اساتیدی بود که تعالیم رشته تحصیلی‌اش در عمق جان وی نفوذ کرده و از وی فردی عارف و متخلق به اخلاق اسلامی ساخته بود که با تمام توان خود در خدمت جامعه دانشگاهی بوده و تا آخرین لحظات عمر شریف خویش منشا خدمات و اثرگذار فراوانی گردیدند. 

اینجانب فقدان این استاد دلسوز را خدمت خانواده محترم آن مرحوم، جامعه دانشگاهی استان، خصوصا  اساتید و دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن زنده‌یاد، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha