• سه‌شنبه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400062317050
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

تشکیل پرونده تخلف برای شرکت نمایندگی توزیع روغن موتور در بندرعباس

تشکیل پرونده تخلف برای شرکت نمایندگی توزیع روغن موتور در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت: با واحدهای صنفی که فروش اجباری به مشتریان تحمیل کنند با قاطعیت برخورد می شود.

عبدالرضا پیروی منش صبح امروز (۲۳ شهریورماه) با اعلام خبر فوق اظهار کرد: در پی بازرسی انجام شده از نمایندگی یک شرکت توزیع کننده روغن موتور، بازرسان این سازمان برای نماینده شرکت مذکور پرونده تخلف تشکیل دادند.

وی ادامه داد: برای نماینده این شرکت پرونده تخلف به ارزش ۲ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رأی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در پایان از عموم شهروندان استان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و... مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا به پایگاه های مستقر در سطح شهراعلام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.