• شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400062719627
  • خبرنگار : 50188

رییس صنف خبازان اعلام کرد

جزئیات افزایش قیمت نان در رفسنجان

جزئیات افزایش قیمت نان در رفسنجان

ایسنا/کرمان رییس صنف خبازان رفسنجان جزئیات افزایش قیمت نان در این شهرستان را اعلام و بیان کرد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار و کارگروه شهرستانی قیمت نان از روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه جاری در رفسنجان افزایش یافت.

"علی عسکری" در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار استان که هفته گذشته به ما ابلاغ شد قرار شد قیمت نان افزایش پیدا کند که این مصوبه ابلاغ شده و ما طی جلساتی در کارگروه شهرستان نسبت به تعیین قیمت نان اقدام کردیم.

وی تاکید کرد: قیمت نان در رفسنجان از قیمت مصوب استانی پایین‌تر قیمت‌گذاری شده که این افزایش از روز چهارشنبه ۲۴ شهریور در شهرستان اعمال شده است.

به گفته رییس صنف خبازان رفسنجان، بر اساس مصوبه شهرستانی قیمت نان تافتون سنتی به وزن ۴۸۰ گرم ۱۵۰۰ تومان، تافتون دستگاه دوار به وزن ۵۰۰ گرم ۱۴۰۰ تومان، نان سنگگ به وزن ۵۵۰ گرم قیمت ۲۰۵۰ تومان، نان بربری به وزن ۵۱۰ گرم ۱۳۵۰ تومان و نان حرارتی با وزن ۵۲۰ گرم ۱۴۰۰ تومان نرخ‌گذاری شده است.

عسکری با اشاره به نرخ نانوایان آزادپز نیز گفت: برای آزادپزها، نان سنتی تنوری به وزن ۵۳۰ گرم قیمت ۲۲۰۰ تومان،  دستگاه دوار به وزن ۴۴۰ گرم ۱۷۰۰ تومان، سنگک به وزن ۵۰۰ گرم ۲۷۵۰ تومان، بربری به وزن ۵۲۵ گرم قیمت ۱۷۰۰ تومان، لواش به وزن ۱۳۵ گرم ۴۷۰ تومان و فانتزی به وزن ۱۲۵ گرم ۱۲۵۰ تومان تعیین شده است.

وی تصریح کرد: کلیه نانواها اعم از دولتی و آزادپز موظف هستند قیمت‌های مصوب را اجرا کنند و در صورتی که مردم تخلفاتی مشاهده کردند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند که فوری رسیدگی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، گفته می شود نانوایان بارها به علت بالا رفتن دستمزدها و سایر هزینه‌ها مانند حمل و نقل، آرد، مخمر و… خواستار افزایش قیمت نان شده بودند که این افزایش از دو روز گذشته در رفسنجان اعمال شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha