• یکشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400062820782
  • خبرنگار : 50448

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

خودباوری از برکات مهم دوران دفاع مقدس است

خودباوری از برکات مهم دوران دفاع مقدس است

ایسنا/بوشهر فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: خودباوری، یکی از برکات مهم دوران دفاع مقدس که پس از چهار دهه از آن استفاده می‌کنیم.

سردار علی رزمجو ظهر امروز به مناسبت سالروز هفته دفاع مقدس در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: امسال همزمان با هفته دفاع مقدس ۸۵۸ برنامه در سراسر استان بوشهر به همت نواحی، حوزه‌ها، پایگاه‌های سلامت و معاونت‌ها با محوریت حفظ آثار نشر و ارزش‌های دفاع مقدس با شعار محوری «ما مقتدریم» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما در کوران جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید خودمان را باور داشته باشیم، تصریح کرد: خودباوری، یکی از برکات مهم دفاع مقدس که از زمان دفاع مقدس و پس از چهار دهه از آن استفاده می‌کنیم به ویژه با باور به نیروی انسانی جوان اما خداجو و خدامحور توانسته‌ایم به خوبی از کشور دفاع کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه رشد باورهای دینی یکی دیگر از برکات دوران دفاع مقدس است، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس مشخص شد باورهای دینی و موفقیت‌ها رابطه مستقیم با یکدیگر دارند.

رزمجو اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس روح عبودیت در اقشار مختلف موج می‌زد و فضای کشور به عطر ایمان، فداکاری و معنویت معطر شده بود. آن هشت سال فراموش ناشدنی سپری شد و پیامدهای بسیار بزرگ برای درونی و جهانی داشت. نتیجه آن پیامدها این بود که اکنون نیز می‌بایست در اداره حکومت کشور از رویکردها دفاع مقدس استفاده کنیم. 

وی تاکید کرد: سپاه بعد از جنگ هشت ساله در ابعاد مختلف کارنامه درخشانی را بر جای گذاشته است یکی از مهمترین آنها در حال حاضر اقدامات ارزشمند سپاه در حوزه سلامت مردم است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر دو ایستگاه واکسیناسیون که هرکدام روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر را واکسن می زنند و یک ایستگاه سوم سرم‌تراپی که مریض کرونایی با مراجعه به آن ۲ تا ۳ ساعت سرم دریافت می‌کنند را راه‌اندازی کرده است.

رزمجو یادآور شد: اقدمات سپاه در حوزه سلامت با کمک بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت سپاه امام صادق(ع) بوده است و در شهرستان‌ها نیز همکاری‌های مشترک با علوم پزشکی و شبکه های بهداشت و درمان صورت می‌گیرید.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۶ میلیارد و ۷۴۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان کمک‌های مومنانه در قالب بسته‌های معیشتی، لوازم بهداشتی، لوازم التحریر، جهیزیه و کارت‌های هدیه  بین واجدین شرایط که از قبل شناسایی شده بودند، تقسیم شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عنوان کرد:  تجلیل از ۱۲ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان بوشهر، آغاز عملیات اجرایی چند حوزه مقاومت، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از کادر درمان فعال در مراکز واکسیناسیون، برگزاری همایش تبیین نقش ولایت و رهبری در شکست حصر آبادان، اختتامیه جشنواره ابوذر، توزیع پنج هزار بسته کمک مومنانه و برگزاری بزرگداشت فرماندهان شهید از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha