• چهارشنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400063123071
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

آغاز واکسیناسیون ۱۷ ساله‌ها در اردستان

آغاز واکسیناسیون ۱۷ ساله‌ها در اردستان

ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: متولدین قبل از مهر ۱۳۸۳ از امروز در شهرستان اردستان واکسن دریافت می‌کنند.

حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از روز گذشته با تشکیل اکیپ های سیار واکسیناسیون مناطق محروم و کمتر برخوردار شهرستان را برای لکه‌گیری واکسیناسیون انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله در کنترل کرونا، انجام واکسیناسیون است که باید به نحو احسن انجام شود، افزود: در واکسیناسیون خودرویی با اتوبوس به آن دسته از افرادی که امکان مراجعه به مراکز تجمیعی را ندارند در مناطق محروم شهرستان با حضور پزشک، پرستار و فرد واکسن زننده می توانند واکسن دریافت کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان، تصریح کرد: متاسفانه شایعات فضای مجازی تا حدودی توانسته جوانان را از زدن واکسن منصرف کند که می تواند برای سلامت جامعه و شیوع دوباره ویروس کرونا خطرناک باشد.

ذبیحی با اشاره به آغاز واکسیناسیون ۱۷ ساله‌ها در اردستان گفت: متولدین قبل از مهر ۱۳۸۳ از امروز در شهرستان اردستان واکسن دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این مرحله از واکسیناسیون، رده سنی دانش آموزان پایه دوازدهم را هم شامل می‌شود، افزود: مشمولان طرح واکسیناسیون که شامل ۵۲۸ نفر هستند، می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی یا شناسنامه خود به مرکز جامع واکسیناسیون شهرستان مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان، خاطرنشان کرد: با تسریع واکسیناسیون و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان خوشبختانه شاهد وضعیت پایدار کرونایی در شهرستان هستیم.

ذبیحی با اشاره به تکمیل واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان، گفت: انجام واکسیناسیون اجباری نیست، ولی درخواست ما این است که همه افراد باقیمانده به مراکز اعلام شده مراجعه کنند تا زنجیره شیوع بیماری قطع شود. توصیه می شود فرهگیان برای صیانت از سلامت جسم، روان، فکر و اندیشه دانش آموزان و خانواده های آنها، تا قبل از شروع سال تحصیلی به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن کرونا را دریافت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha